הבחירות בכפר סבא מתחילות להתחמם ומאבקי השליטה על השטח מגיעים לשיאים חדשים. תושבים שתלו שלטים על הגדרות בחצרות הבתים שלהם נדרשו על ידי פקחי העירייה להסיר אותם בטענה שהם מוצבים שלא כדין. לטענתם, השלטים של סער שנתלו באותו אופן אינם מוסרים מהשטח.
2 צפייה בגלריה
השלטים של ראש העיר ואלו שהושחתו
השלטים של ראש העיר ואלו שהושחתו
השלטים של ראש העיר ואלו שהושחתו
(צילומים: פרטי)
"פקחים דרשו שאסיר את השלט של התמיכה בספורטה, אבל שלטים של רפי סער שנתלו על הגדרות בדיוק באותה צורה לא הורידו אותם. פחדתי שיתנו לי קנס. לא רציתי להתעסק איתם. אני פשוט לא מאמינה", אמרה סימה, תושבת מרכז העיר, "כך פועלת דיקטטורה. אני בהלם".

2 צפייה בגלריה
שלטי הבחירות של סער באותו מיקום
שלטי הבחירות של סער באותו מיקום
שלטי הבחירות של סער באותו מיקום
(צילום: פרטי)

במטה הבחירות של ספורטה אומרים כי המאבק של ראש העיר רפי סער בד"ר אסנת ספורטה עלה מדרגה לאחר כנס השקת הקמפיין "זה מגיע למצב שתושבים המביעים באסנת תמיכה ברשתות החברתיות , מקבלים טלפונים מהלשכה שלו ולפעמים גם טלפון ממנו אישית", אומר טל דנציגר, מנהל המטות השכונתיים ברחבי העיר של ד"ר ספורטה.
לפני מספר שבועות העימות בין המחנות גלש גם לשכונת 'עליה', מה שנחשב בעבר למעוז הכוח של סער ,אך גם לשכונת הולדתה של ספורטה. חוג בית שנקבע לספורטה בשכונת 'עליה' בוטל במפתיע שעות ספורות בלבד לפני שאמור היה להתקיים, בשל מה שהוגדר, "לחצים מגורמים שונים". יום למחרת הביטול קבוצות הווצאפ בשכונה געשו וספורטה הוציאה גילוי דעת חריף. כך או כך, בעקבות הדיון הנוקב שהתעורר בקבוצות הווצאפ וכהתרסה לביטול המפגש עם ספורטה החליטו תושבים רבים משכונת 'עליה' להזמין אותה לחוגי בית נוספים בשכונה.

קראו גם:
העימות בין שני המחנות גלש כאמור גם למאבקים על השילוט בעיר. לטענת מטה ספורטה חברת הפרסום 'מקסימדיה' הודיעה לאחרונה כי הם נאלצים לבטל הסכם שנחתם עימה לתליית אחד השלטים במקום מרכזי משום שהחברה הכלכלית של העירייה מגבילה אותם. "זה הפך למצב אבסורדי. שלט ענק שלנו בגובה 10 מטר שתלו תושבים על בניין במרכז העיר הושחת, כמו גם שלטים רבים נוספים, ועכשיו נשלחים פקחים לתושבים שתולים שלטים של ספורטה בבתיהם הפרטיים ומאלצים להוריד אותם בטענה משונה לחוקיות, אבל בפועל את השלטים של סער אף פקח עירייה לא הוריד". אמר דנציגר.
מעיריית כפר סבא נמסר: "אכיפת הנחיות שילוט הבחירות נעשית ע״י גורמי המקצוע בעירייה על פי החוק, ובצורה שיוונית ללא קשר לזהות המועמד. ההנחיות הועברו לכלל המועמדים. נכון להיום, ניתנו רק התראות לכל המועמדים על חריגה מהמדיניות העירונית. העירייה בוחנת בימים אלו את המדיניות כדי להתאים אותה לרוח התקופה. אנו נמשיך לבצע אכיפה בהתאם לחוק מול כלל המועמדים ופעיליהם".