נעים להשכיר בכפר סבא: חברת סער, יבואנית המותג קולומביה ובעלת רשתות חנויות המטיילים "שבילים" ואאוטסיידרס, פתחה חנות קונספט חדשה המשתרעת על שטח של כ-550 מ"ר בקניון אמות ערים בכפ"ס, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. על מלאכת עיצוב, תכנון וליווי החנות אמון סטודיו קליין.
2 צפייה בגלריה
הרשת החדשה בקניון ערים
הרשת החדשה בקניון ערים
הרשת החדשה בקניון ערים
(צילום: חנוך גריזיצקי)
החנות החדשה משלבת חנות מותג של קולומביה וחנות מותג של רשת אאוטסיידרס, במבנה ייחודי שמאפשר לשלב את כל עולמות התוכן של המותגים, עם מגוון עצום של מוצרים למכירה הכוללת ציוד, אביזרים, פריטי הלבשה והנעלה ידידותיים לסביבה של מותגים מובילים מרחבי העולם: Columbia, Mountain Hardware, Picture Organic, Topo Design, Duer, PrAna, CamelBak, GSI, AZTEC, SANJO, SAOLA ועוד רבים אחרים. מותגים אלו נבחרו בזכות הערכים שעומדים מאחוריהם, הם לא מתפשרים על עיצוב ומבקשים להוביל שינוי סביבתי. כאלו שבחרו לעמוד בתקנים המחמירים ביותר לייצור אקולוגי והוגן ולצמצום הפגיעה בסביבה.

2 צפייה בגלריה
הוזלה של אלפי שקלים
הוזלה של אלפי שקלים
הוזלה של אלפי שקלים
(צילום: חנוך גריזיצקי)

החלל הייחודי העצום של החנות מאפשר שטחי אחסון ותצוגה רבים, כך שהוא מציע מגוון ענק של פתרונות לכל סוגי הלקוחות: לייף סטייל לצד ביגוד מקצועי וציוד לטיולים לצד קולקציות אורבניות. בחנות ישנה מחלקה גדולה להשכרת ציוד לטווח קצר וארוך האידיאלית לכל סוגי המטיילים, החובבים לצד המקצועיים. מתחם ההשכרה הייחודי יתמקד בעונת החורף בהשכרת חליפות סקי וסנובורד. תכנית ההשכרות המוזלת של Outsiders מקדמת אג'נדה ידידותית לסביבה ומדרבנת את לקוחותיה לשנות את הרגלי הצריכה ולאמץ פתרונות ברי קיימא. כחלוצות המאבק למעבר למוצרים למוצרים מתכלים ולצמצום החתימה הפחמנית, חנויות המטיילים מעודדות כעת השכרה על פני רכישת פריטים, מה שצפוי להפחית את צריכת המוצרים המזהמים בשיעורים דרסטיים.
לדברי אביעד צברי, מנכ"ל ובעלים משותף בחברת סער: "החנות החדשה נושאת בשורה דרמטית ומשמעותית לחובבי הטיולים, בחורף הקרוב הישראלים יחסכו כספים רבים על ביגוד והשכרת ציוד לטיולי הסקי שלהם. אין עוד רשת חנויות קמעונאית שמקצה 20% משטח המכירה שלה לטובת השכרת ציוד וביגוד מקצועי. מעבר לבשורה האקולוגית, לקוחות Outsiders נהנים מהוזלה דרמטית בסל הצריכה, מדובר על חסכון של 70%-90% מהתקציב. אנו מציעים את השירותים שלנו למשפחות חובבות טיולים, שביליסטים ושוחרי אקסטרים, שלא צריכים עוד לרכוש ציוד שישמש אותם בטיולים בודדים במאות ואלפי שקלים. מהיום ניתן לשכור את הציוד המתקדם בעולם תמורת סכום סמלי למספר ימים, או לתקופות ארוכות יותר כשמדובר על טיולים של מספר חודשים".
חליפות סקי
עלות חליפת סקי טובה נעה בין מאות רבות ועשויה להגיע אף עד אלפי שקלים. מי שנוסע בפעם הראשונה לחופשת סקי לא בהכרח רוצה להשקיע את הסכומים האלו המתווספים לעלויות הגבוהות של חופשת סקי. גם ביגוד סקי לילדים הוא לא השקעה כלכלית נבונה: לרוב הוא מתאים לעונה אחת בלבד ולכן השכרת חליפה היא פתרון הולם.
עלות חליפת סקי למבוגר היא 40 ₪ ליום (תקופת השכרה 10 ימים) ועלות חליפה לילד היא 30 ₪ ליום. חברי מועדון ומצטרפים חדשים זוכים להטבה ביום איסוף החבילה: 50% מעלות ההשכרה לרכישה בחנות (200 ₪ לחליפת מבוגר/150 ₪ לילד). מחיר הצטרפות למועדון הלקוחות של הקבוצה: 50 ₪ (במעמד ההצטרפות מקבלים 50 ₪ מתנה למימוש בקנייה הבאה).
קראו גם >>>
דוגמאות לתמחור השכרת מוצרים מקטגוריות טיולים נוספות:
תרמילאי שנוסע ל- 3 חודשים יכול לשכור תרמיל מקצועי של Osprey או Gregory ב-500 ₪ ושק שינה שלMountain Hardwear ב 250 ₪. סה"כ- 750 ₪. במידה ויחליט לרכוש, התרמיל המקצועי יעלה 1,599 ₪ ושק השינה יעלה 1,199 ₪ (סה"כ עלות קנייה: 2798 ₪). חיסכון: 2,048 ₪