עיריית כפר סבא, בשיתוף החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, יוצאת בימים אלה במספר צעדים חדשים כחלק ממערך הסיוע העירוני הכולל לעסקים המקומיים, ובהמשך להקמת מינהלת העסקים הקטנים והבינוניים.
2 צפייה בגלריה
זיכוי מלא של שלושה חודשים
זיכוי מלא של שלושה חודשים
עוזרים לבעלי העסקים
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם >>
במסגרת התמיכה העירונית והקמפיין העירוני הקורא לתושבות ולתושבי העיר לקנות בעסקים המקומיים, פותחת העירייה בימים אלה ערוץ פרסום חדש לעסקים, במסגרתו יוכלו בתי העסק לפרסם במחיר מסובסד ומוזל על גבי לוחות המודעות העירוניים, הפזורים ברחבי העיר כולה.
בנוסף, החל מתחילת השבוע, עלה בפייסבוק העירוני קמפיין עירוני אינטרנטי חדש, המציג בתי עסק שונים ברחבי העיר, במטרה לעודד את המסחר ואת הקניות מהעסקים המקומיים.
2 צפייה בגלריה
קמפיין עסקים בפייסבוק העירוני
קמפיין עסקים בפייסבוק העירוני
קמפיין עסקים בפייסבוק העירוני
(צילום: דוברות העירייה)
צעדים אלה מתווספים להקמת מינהלת העסקים הקטנים והבינוניים שהוקמה אך לאחרונה, במטרה ליצור מעטפת עירונית תומכת, הממריצה את הפעילות העסקית בקרב עסקים קטנים בעיר, בדגש על ערכים עירוניים, כולל ליווי מקצועי לעסקים, יצירת פלטפורמה דיגיטלית לסחר בין עסקים ועוד.
ראש העיר, רפי סער: "אנו נמצאים לקראת סגר שני במדינת ישראל, רגע לפני ראש השנה, וזה הזמן שלנו, לפני שיוכרז על הסגר, לתמוך בעסקים שלנו, לתת תמיכה וכתף, ולהראות את מה שהקהילה הכפר-סבאית ידועה בה יותר מכל – עזרה לזולת ואחדות. אני קורא לכל תושבות ותושבי כפר סבא להמשיך ולקנות רק בבתי העסק המקומיים, כי רק יחד נצלח כולנו את התקופה המאתגרת הזו".