ליגת מאמאנט כפר סבא מתקרבת בצעדי ענק אל סופה וההתרגשות בשיאה. ביום חמישי הקרוב (החל מ-19:30, אולם גלילי) יערכו גמרי ליגת הבתים של הליגה.
2 צפייה בגלריה
היכונו לאירוע הגדול!  מאמאנט כפר סבא | צילום: יוסי לזרוף, מאמאנט
היכונו לאירוע הגדול!  מאמאנט כפר סבא | צילום: יוסי לזרוף, מאמאנט
היכונו לאירוע הגדול! מאמאנט כפר סבא | צילום: יוסי לזרוף, מאמאנט
משחקי הגמר בבתים התחתון, האמצעי והעליון יתקיימו במקביל. בבית התחתון תפגוש קבוצת גולדה את גורדון ב'. בבית האמצעי תתחרה דבורה עומר א' מול שי עגנון א'. ואילו בבית העליון תשחק קבוצת יצחק שדה מול דבורה עומר ב'. כל המשחקים יחלו כאמור ב-19:30. ב-21:15 יתקיים משחק הגמר של בית האליפות כשקבוצת העל יסודי ה' תפגוש את קבוצת ברנר א'.
השנה מאמאנט כפר סבא הייתה בסימן של התקדמות ברמה המקצועית, השתתפות ברמה הארצית ואף בטורנירים בינלאומיים. בין השאר הצטרפו 4 שחקניות מאמאנט לסגל האימון לאחר שעברו קורס הדרכה בהובלתו של זיו סדבון. המאמנות החדשות הן סיגי חן, סווטה צדיקוב, דינה סורוקר וימית דהרי. בקרוב אף צפויות להצטרף עוד 3 מאמנות לסגל המקצועי של הליגה. כמו כן, זכתה קבוצת כפר סבא בטורניר בינלאומי של מאמאנט שהתקיים בריגה, לטביה.
2 צפייה בגלריה
הנהלת מאמאנט | צילום: יוסי לזרוף, מאמאנט
הנהלת מאמאנט | צילום: יוסי לזרוף, מאמאנט
הנהלת מאמאנט | צילום: יוסי לזרוף, מאמאנט
יש לציין, כי משלחת של מאמאנט ישראל, ובה רבות מתושבות כפר סבא ובינהן מייסדת הליגה עפרה אברמוביץ', הגיעה לקולמבוס אוהיו במסגרת פרויקט "שותפות ביחד". במסגרת פרויקט זה המתקיים בשיתוף עם הסוכנות היהודית, הכשירה המשלחת את הקרקע המקצועית והמנהלתית לקראת יצירת ליגת מאמאנט חדשה שם.
ימית דהרי, יו"ר מאמאנט כפר סבא, אמרה לקראת אירועי הגמר: "זאת הייתה שנה רצופת עשייה, התרגשות, התקדמות והכל עם הרבה אהבה. כל זאת בזכות האמהות המדהימות שמרכיבות קהילה ספורטיבית, נשית, עם כל כך הרבה עוצמה. אמהות מאמאנט כפר סבא החליטו שהן משקיעת בעצמן כדי להמשיך את המורשת הזו הלאה, כדוגמה אישית לילדים וזוהי השליחות שלנו, לסביבה וליקום כולו".
במהלך יוני-אוגוסט יתקיימו אימונים בימי שני וחמישי על ידי טובי המאמנים בכפר סבא ובארץ. מי שמעוניינת להצטרף לליגת מאמאנט כפר סבא לקראת 2019-2018 מוזמנת ליצור קשר עם ליאורה אזולאי בטלפון 0543972564 או סיגי חן בטלפון 0525353483. בברכת "כל אמא יכולה", קדימה לגמר!