2 צפייה בגלריה
מעל מאה נערים מבתי הספר בכפר-סבא ממשיכים את המסורת ורצים לזכרה של חגית חרט ז"ל  שנפטרה ממחלת הסרטן.
מעל מאה נערים מבתי הספר בכפר-סבא ממשיכים את המסורת ורצים לזכרה של חגית חרט ז"ל  שנפטרה ממחלת הסרטן.
מעל מאה נערים מבתי הספר בכפר-סבא ממשיכים את המסורת ורצים לזכרה של חגית חרט ז"ל שנפטרה ממחלת הסרטן.
כ- 10,000 רצים בני כל הגילאים לקחו חלק במרוץ כפר סבא ע"ש רס"ל זיו בלאלי ז"ל ה- 28 שהתקיים ביום שבת האחרון ברחבי העיר. אליהם נוספו עוד אלפי תושבים- משפחות, בני נוער וילדים שהגיעו לצפות ברצים, לעודד ולקחת חלק באירוע הספורטיבי בכיכר העיר. במקצה התחרותי זכה במקום הראשון גברים תקלייאן מלקה בזמן של 31:05 דקות, ובין הנשים זכתה הגר כנעני בזמן של 37:54 דקות. את המרוץ ארגנה, כבכל שנה, עיריית כפר סבא בהובלת רשות הספורט העירונית.
האירוע השנה התקיים בסימן 70 שנה למדינה ו- 115 שנה לכפר סבא, ובמסגרתו הוצגה תערוכת תמונות מרהיבה שסקרה את מרוץ כפר סבא לאורך השנים. בתערוכה הוצגו תמונות היסטוריות מראשיתו של המרוץ ועד לימינו באדיבות עיריית כפר סבא.
המשתתפים הרבים לקחו חלק ב- 3 מקצים: מקצה תחרותי של 10 ק"מ, מקצה עממי 2.5 ק"מ ומקצה הליכה של 7.5 ק"מ. מזג האוויר האיר פנים לרצים, הארגון המושקע וההופעות יצרו אווירה חגיגית, ספורטיבית ופעילה.
בין השאר לקחו חלק במרוץ, קבוצות מאורגנות של ילדי בתי ספר בעיר: ברנר, הדמוקרטי, גורדון, אוסישקין, בן גוריון, סורקיס, יצחק שדה, רמז, גולדה, אופירה נבון, דבורה עומר, בית הספר הירוק ע"ש שמעון פרס, לאה גולדברג, ש"י עגנון ורחל המשוררת. כמו כן, השתתפו קבוצות של מועדוני הריצה: NR ספיריט, רצות בכפר, כפר סבא בתנועה, M&M, קרנות השוטרים ובית הלוחם.
בסיום המרוץ העניק ראש העיר, צביקה צרפתי, יחד עם מנהל רשות הספורט, שאול מיטלברג, ואלי בלאלי אביו של זיו ז"ל, החייל שעל שמו נקרא המירוץ. משפחת בלאלי פרסים לזוכים. כמו כן, הוענקו פרסי הוקרה למשטרת כפר סבא- פקד אפי חרפי, מפקד יחידת השיטור העירוני, ולמפקד יחידת תנועה מתנדבת, על סיועם במרוץ מידי שנה; ולנותני החסות המסורתיים: חברת ברוקס, גרייט שייפ, קאנטרי כפר סבא, עיתון "ידיעות השרון" ו- Lease 4u.
2 צפייה בגלריה
שאול מיטלברג, הזוכה תקלייאן מלקה, הזוכה הגר כנעני וצביקה צרפתי ראש העירייה (צילם: רמי זרינגר)
שאול מיטלברג, הזוכה תקלייאן מלקה, הזוכה הגר כנעני וצביקה צרפתי ראש העירייה (צילם: רמי זרינגר)
שאול מיטלברג, הזוכה תקלייאן מלקה, הזוכה הגר כנעני וצביקה צרפתי ראש העירייה (צילם: רמי זרינגר)
צביקה צרפתי, ראש העיר, "מרוץ כפר סבא הוא מסורת מכובדת וארוכת שנים בעיר, והתרגשתי לראות כפר סבאים רבים לוקחים בו חלק. זה היה מחזה מעורר השראה לראות את הרצים בני כל הגילאים ואת הקהל שעודד ולקח חלק בפעילויות הספורטיביות השונות. אני מברך את אנשי רשות הספורט של שאול מיטלברג שעבדו ועמלו באופן מקצועי על מנת להפיק את המרוץ המיוחד, ואת כל הספורטאים, המשפחות, בני הנוער והצופים שלקחו חלק ביום מיוחד זה".
שאול מיטלברג, מנהל רשות הספורט העירונית, "רשות הספורט העירונית גאה ושמחה לראות שתושבי כפר סבא בוחרים בספורט ומתמידים להגיע לכל הפעילויות שהרשות מארגנת. מחמם את הלב לראות איך בכל שנה מספר המשתתפים והרצים גדל, מה שמעיד על חשיבות אורח החיים הבריא ושילוב הספורט בחיי התושבים. אני מודה לכל צוות רשות הספורט שעבד ימים ולילות להצלחת האירוע, ובפרט לריקי בידר, מנהלת אירועי ספורט, ולשירה כהן רובין, סגניתי והמנהלת המקצועית של המרוץ. ומזמין אתכם ליטול חלק באירוע אופניים" מתגלגלים בכפר סבא".