1 צפייה בגלריה
ינסו לחזור לעניינים. רועי זיכרי והפועל כפר סבא | צילום: אורן אהרוני
ינסו לחזור לעניינים. רועי זיכרי והפועל כפר סבא | צילום: אורן אהרוני
ינסו לחזור לעניינים. רועי זיכרי והפועל כפר סבא | צילום: אורן אהרוני
הפועל כפר סבא שאיבדה את המקום הראשון בשבוע שעבר להפועל תל אביב שפתחה מאז פער של 4 נקודות בפסגה, תנסה לעלות שוב על הסוס מחר (ב', 19:00, לויטה) מול הפועל מרמורק המדורגת במקום ה-13. בקבוצה שהפסידה 3 הפסדים רצופים ולא השיגה נקודה מאז החזרה מהפגרה, תולים תקוות רבות במשחק.
בשבוע שעבר התמקדו בקבוצה בהשבת הביטחון לשחקנים, כשבין השאר הבעלים יצחק שום כינס את השחקנים לשיחת מוטיבציה. הקבוצה אף קיימה משחק אימון מול הפועל עכו מהליגה הראשונה והביסה אותה בתוצאה המרשימה 0:3 כשרועי זיקרי, עומר פדידה (בפנדל) ויוחאי קריב כובשים. בקבוצה הדגישו כי המגנים תומר לוי ומיקי יאזו פצועים ולא צפויים לעמוד לרשותו של המאמן מסאי דגו במשחק. לוי סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ואילו יאזו סובל מפציעה במותן.
מחירי הכרטיסים למשחק יעמדו על 40 שקלים למבוגר, חייל/סטודנט/ילד 20, ונשים בחינם.
הקבוצה אף ביצעה זעזוע נוסף בשבוע שעבר כאשר החליפה את מאמן הנוער המוערך אייל צחי, בעידן שום, בנו של הבעלים. בקבוצה הדגישו שלצחי, אחד השרידים הבולטים של עידן סתיו שחם, הוצע להמשיך בקבוצה. שום, מצידו, ניהל בשנים האחרונות את האקדמיה ע"ש עמנואל שפר, של יצחק שום ושלמה שרף ביחד עם בנו של שרף, אבי. השניים קצרו הצלחות רבות בנוער והציפייה היא שגם הנוער של הפועל כפר סבא יצעד קדימה תחת אימונו של עידן. נכון לעכשיו, קבוצת הנוער של המועדון מדורגת במקום ה-7 בליגה הלאומית צפון, מרחק 11 נקודות מהמקום הראשון. הקבוצה הייתה קרובה בשנה שעברה להעפיל לליגת העל לנוער, אך נכשלה במשימה, ומאז נחלשה עקב מעברו של כוכבה רועי לוי לשורות הפועל רעננה.
לטורו של טל סלע על המשבר המתמשך בהפועל כפר סבא