"החודש הוא חודש שבו אנו עוצרות לרגע ודואגות שגם אנחנו וגם הסביבה הנשית שנמצאת לצידנו, תלך להיבדק. זהו חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד". את המשפט הזה ניתן היה לשמוע בשבועות האחרונים בכל רחבי הארץ וברוב המסגרות כולל במאמאנט כפר סבא, שם עשו צילומים קבוצתיים במהלך האימונים להעלאת המודעות, ואלה הופצו ברשתות החברתיות. הקמפיין נמשך גם במשחק משותף מול קבוצת הכדורגל של הפועל כפר סבא במטרה נוספת להעלות מודעות גם בקרב הגברים.
1 צפייה בגלריה
מאמאנט כפר סבא. שליחות
מאמאנט כפר סבא. שליחות
מאמאנט כפר סבא. שליחות
(צילום: יוסי לזרוף)
ופה זה לא נגמר. ביום שישי שעבר התקיים טורניר "גם אני מודעת", באצטדיון האתלטיקה בראשון לציון, עם כאלף שחקניות מרחבי הארץ. בטורניר ייצגו את כפר סבא חמש קבוצות, הרכב הקבוצות כלל גם קבוצות ותיקות וגם קבוצות חדשות. "כולן הרגישו את תחושת השליחות.
לייצוג העיר יש שתי משמעויות עבורי", מספרת עפרה אברמוביץ', יו"ר ומייסדת מאמאנט ישראל תושבת העיר, "האחת קולנו נשמע ומחזק את כח הקהילה הארצית והשפעתה על אלפי נשים נוספות, והמשמעות השנייה כל שחקנית שהגיעה לאירוע הפכה למצילת חיים גם של עצמה וגם של חברותיה לקבוצה".
במהלך האירוע היו עמדות מפנקות עם שייקים, פירות, דוכני אוכל וביגוד ספורטיבי ועמדה שבה שחקניות יכלו לתרום את שיערן לחולות סרטן. "אני רוצה לציין אישה אמיצה, ענבר סטולרו, שחקנית מאמאנט בן גוריון שהחליטה לתרום את שיערה באומץ רב. אנו שמחות וגאות להיות חלק מהשליחות הכל כך חשובה הזו, להציל חיים", מסכמת אברמוביץ'.