בהפועל כפר סבא רוצים להמשיך את המומנטום החיובי איתו פתחו את העונה עם הניצחון על הפועל תל אביב, ומקווים לתוצאה טובה במפגש במסגרת המחזור השני מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00).
1 צפייה בגלריה
חוגגים מול הפועל תל אביב. המומנטום יימשך מול מכבי פתח תקוה?
חוגגים מול הפועל תל אביב. המומנטום יימשך מול מכבי פתח תקוה?
חוגגים מול הפועל תל אביב. המומנטום יימשך מול מכבי פתח תקוה?
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה סגרו את מכסת הזרים עם צירופו של החלוץ הגנאי קרפאלה סיסוקו, שחתם לשלוש שנים ויהיה הזר השישי של כפר סבא. חלוץ הרכש, ששיחק בליגה השבדית השנייה, עדיין רחוק מכושר משחק ומתאמן בצד, ובמועדון העריכו כי ייקח שבועיים לפחות עד שיכשירו אותו למשחקי הליגה. במועדון מרוצים מאוד מהקאדר הקיים, הבעלים יצחק שום אף הכריז כי זהו הסגל הכי טוב שהיה לכפר סבא אי פעם והעלה עוד יותר את רף הציפיות. "למה לא?", אומר גורם במועדון. "בנינו כאן קבוצה מצוינת ועמוקה עם תחרות על כל מקום בהרכב. יש שחקנים איכותיים. השארנו את כל מי שרצינו מהעונה שעברה, והבאנו את כל מי שרצינו. רוצים לעשות עונה טובה ולשאוף לצמרת כמה שיותר. זה בהחלט אפשרי".
שגיר דרור ועומר בראמי ממשיכים להתאמן עם הקבוצה עד שימצאו קבוצות שיקלטו אותם. דרור מבוקש על ידי הפועל פתח תקוה, אבל הוא מעדיף שלא לרדת לליגה השנייה.
בכפר סבא מצפים כי נושא שיפוץ המגרש הביתי יתפוס תאוצה. לאחר שהוחלפו עמודי התאורה במגרשי האימונים, נותר לבצע זאת באצטדיון. בנוסף, את עמדת השידור המיתולוגית שנמצאת בגובה רב, קיימת כוונה להעתיק לצד השני של המגרש. במועדון מקווים כי לאחר שיושלמו השיפוצים, אולי אפילו עוד העונה ניתן יהיה לחזור ולשחק ב"לויטה".
אביב סולומון: "יש תחושה טובה מאוד בקבוצה. עברנו אימונים אינטנסיביים, ועבדנו חזק מאוד. יש הרגשה שהדברים הולכים לכיוון טוב העונה. נכון שהכל מוקדם, אבל העובדה שיש בסיס גדול משנה שעברה והגיעו שחקני חיזוק טובים, נותנת את התחושה שאפשר לעשות דברים יפים. עכשיו הגיע עוד חלוץ, ויש מלחמה על ההרכב בכל עמדה. אמרו שאין לנו התקפה, ואני רואה חלק קדמי מצוין. אם הדברים יתחברו כמו שצריך, נוכל לשאוף קדימה. בשנה שעברה רק רצינו להישאר, העונה השאיפות גבוהות יותר".
כאמור, כפר סבא תפגוש את העולה החדשה מכבי פתח תקוה, שרשמה הפתעה גדולה במחזור הפתיחה וגברה על האלופה, מכבי תל אביב. כזכור, השתיים נפגשו לא מזמן בגביע הטוטו, והירוקים ניצחו בקלות 1:4, אבל הפעם זאת אופרה אחרת.
"פתח תקוה קבוצה צעירה ונמרצת שפתחה עם הפתעה גדולה", אומר סולומון. "נבוא למשחק הזה כמו בכל משחק עם אטרף לנצח. הם ירצו להמשיך את הפתיחה הטובה שלהם, וגם אנחנו. אני מקווה שננצח ולא נפסיד נקודות. רוצים לפתוח את העונה הכי חזק שאפשר".