חברת קידר מדווחת כי הגיעה לרוב הדרוש להוצאת הפרויקט ירושלים 4-6 בכפר סבא: מדובר בפרויקט הריסה ובניה במרכז העיר הותיק של העיר. בפרויקט יפונו שני בניינים, 28 דיירים וייבנו כ 80 יח"ד חדשות בשני בניינים ומסחר חדש, בחברה מדווחים כי החלו בתכנון ראשוני של הפרויקט וצפויים להגיש בקרוב את הבקשה להיתר הבניה.
1 צפייה בגלריה
פרויקט הבניה ברחוב ירושלים
פרויקט הבניה ברחוב ירושלים
פרויקט הבניה ברחוב ירושלים
(צילום הדמיה: קידר מבניה)
קראו גם >>>>
חברת קידר מקדמת בימים אלו מאות דירות לבניה במרכז העיר, בנוסף לפרויקטים ברחובות דב הוז 4+12, סוקולוב 3, טרומפלדור 5, אהרנוביץ 6 שנמצאים בבניה פעילה, החברה צופה כי תתחיל בחודשים הקרובים בבניה של הפרויקטים ברחובות התחיה 12, רופין 10-12 , ירושלים 5, רוטשילד 74, טרומפלדור 20, בילו 5 אשר נמצאים בשלבי השיווק וערב קבלת היתר בניה, כולם במרכז העיר כפר סבא.
במקביל החברה מקדמת פרויקטים נוספים ברחובות בן גוריון 37, אנה פרנק 12, גאולה 19, הגר"א 4+6 , אשר כולם נמצאים בתכנון של הריסה ובניה וכוללים מאות יחידות דיור במצטבר וצפויים לחדש את פני מרכז העיר של כפר סבא באזורים הוותיקים של העיר בשנים הקרובות.
לדברי מנכ"ל החברה, טל קידר: "התמקדות החברה במרכז העיר כפר סבא ובהתחדשות עירונית בשנים האחרונות הוכיחה את עצמה, הפרויקטים בעלי ביקוש רב מטעם משפרי דיור וכוללים תמהיל מגוון של דירות 3/4/5 חדרים ונמצאים במיקומים אטרקטיביים במרכז העיר.
"יש לנו ניסיון רב בעיר כפ"ס, בעיקר בקידום פרויקטים של הריסה ובניה, ואנו מכירים היטב את ההנחיות ודרישות העירייה והרשויות לקידום והוצאה לפועל של פרויקטים מסוג זה".