במהלך השבועיים האחרונים עוסקים בתחנת משטרת גלילות, בתיק חקירת חשד של אונס סידרתי מצידו של הומלס מהרצליה בן 73 כנגד הומלסית נכה סיעודית ובעל לקות שכלית, המתגוררת יחד איתו במבנה קרקע נטוש אליו פלשו, יחד עם בעלה של הנאנסת, אשר היה בתקופה האחרונה מנותק ומרוחק ממנה, בהיותו במוסד במסגרת רפואית, בשל היותו נתון למצב בריאותי ירוד.
2 צפייה בגלריה
אונס
אונס
חשד לאנס סדרתי
(צילום המחשה: Shutterstock)
מה שהתחיל כביקור בית של שתי עו"סיות שהגיעו לבית הקרקע על מנת לבדוק את מצבה של הנאנסת נתמכת הרווחה, התפתח לתיק חקירה מסועף של אונס סדרתי עם עדים רבים, חוקרים מיוחדים לנאנסת, נסיונות איתור אחר אדם נוסף שהיה מעורב בתקיפות המינית של האישה האומללה ועוד.
צמד העו"סיות שהגיעו למבנה בהרצליה, הבחינו בין חרכי חלון המבנה השבור והנטוש, כיצד העצור אשר פלש למבנה הזה לפני זמן רב, כשהוא רכון מעל לנאנסת, כאשר התחתונים שלו מופשלים, מבצע תנועות של קיום יחסי מין, והנכה צועקת "תפסיק תפסיק אני אזמין משטרה".

2 צפייה בגלריה
גרר אותה בשיערה ברחבי הבית
גרר אותה בשיערה ברחבי הבית
תקף בעבר
(המחשה: שאטרסטוק)

העו"סיות מיהרו לדפוק על הדלת, והאיש אכן פתח להן. לטענתו, גם בפני החוקרים, הוא הכחיש כל קשר לעבירות מין ומכחיש שהמכנס והתחתון שלו היו מופשלים. העצור הציג עצמו כמטפל של האישה, זאת לאחר שהתבקש בין השאר ע"י בעלה של האישה, למרוח לה קרם על הגב. בבדיקה הרפואית לא נמצא על האישה שום שאריות של קרם, וגם בעלה סיפר לחוקרים כי הוא ביקש מהעצור למרוח לאשתו קרם על היד.
במסוף המשטרתי עלה נתון שגרם לחוקרי גלילות להבין שאולי כעת ניתן להביא למעצרו של עבריין מין לכאורה. זאת לאחר שעלה כי יש לו תיק "תאום" מ- 2018 שנסגר מחוסר ראיות. "תיק דומה שקרה באותו בית, שגם שם העצור רכן על מישהי אחרת וקיים איתה יחסי מין בניגוד להסכמתה", מאשרים במשטרה.
התפתחות התיק התקיימה בבית החולים, אליו הובאה האישה לטיפול לאחר הארוע. שם היא סיפרה לבני משפחתה ואח"כ לחוקרי המשטרה על עוד ארועים מיניים דומים מהעבר שחוותה מצידו של העצור, ועל עוד אדם שהיה מעורב בתקיפות המיניות נגדה בבית הזה, אותו עדיין המשטרה מנסה לאתר.

קראו גם:

"האישה מתארת במילים מאוד פשוטות שלא משתמעות לשתי פנים את אשר אירע ואת מה שנהוג היה לקרות ביניהם. היא גם נשאלה על כל הטענות שלו, והאישה הגיבה על כך ועדיין עמדה על שלה ובאופן מפורש היא אמרה לנו שהוא אנס אותה כמו שאונסים אישה, והיא סיפרה על עוד אירועים", הסבירו במשטרה.
בימים אלה האיש עדיין עצור והחקירה בעיצומה, שכן גם התיק מלפני חמש שנים נבחן היטב מחדש, אך במשטרה אומרים כי על פרשת האונס הנוכחי כעת כנגד הכנה הסיעודית בעלת הלקות השכלית, כתב אישום יוגש כנגדו כבר בימים הקרובים.