אחד מההרוגים בתאונת הדרכים הקשה בסוף השבוע (חמישי) בכביש החוף סמוך למחלף עתלית הוא משה נהרדע (30), איש קבע שהתגורר בטירת כרמל.
2 צפייה בגלריה
משה נהרדע ז"ל עם רעייתו רחל ובתו
משה נהרדע ז"ל עם רעייתו רחל ובתו
משה נהרדע ז"ל עם רעייתו רחל ובתו
(צילום: פרטי)
משה, איש קבע בתפקיד משק לוגיסטיקה בפיקוד העורף, היה בדרכו חזרה לביתו בטירת כרמל בעת התאונה. לפני שלוש שנים הוא נישא לבחירת ליבו רחל ולשניים נולדה בת, כיום בת שנתיים. רחל נמצאת היום בתחילת החודש התשיעי להריונה והשניים ציפו לבן ראשון.
"אבא שבשמיים נתת לי מתנה ל-30 שנה אז למה לקחת לי את הלב שלי אבא למה ???" כתב ברשתות החברתיות אביו, צחי נהרדע, מנכ"ל איגוד מאמני הכודרגל. "ילד של אבא, עבר רק יום אחד והכאב אינסופי".

2 צפייה בגלריה
משה נהרדע ז"ל
משה נהרדע ז"ל
משה נהרדע ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו גם:

אביו, צחי ספד לו ב-ynet ואמר: "אסון כבד נפל על המשפחה שלנו. ראיתי את הסרטון שהתפרסם, איך הנהג הפוגע התפרץ אל הכביש ונוהג נגד כיוון התנועה, ולדעתי הוא החליט להתאבד ולקח את הבן שלי איתו. אין סיבה לנסוע נגד כיוון התנועה בכביש החוף. ואולי לא נדע לעולם מה קרה לנהג הזה.
"הבן שלי היה נשוי בסך הכל שלוש שנים. אשתו נמצאת בתחילת חודש תשיעי, הוא ציפה לבן ראשון, כל כך חיכה לו".
התאונה התרחשה בקטע הכביש שבין מחלף זכרון יעקב למחלף עתלית לכיוון צפון. סרטון שצולם במצלמת דרך במכוניתה של תושבת חיפה, חשף כי הנהג הפוגע, בן 70 מנתניה, עמד עם מכוניתו בשול הימני של הכביש עם הפנים בניגוד לכיוון התנועה. הוא החל לפתע בנסיעה והתנגש במכוניתו של משה ז"ל.