תופעה מקוממת: גנבים פושטים על חברות ואתרי בניה בהוד השרון, כפר סבא רעננה וישובי הסביבה וגונבים ציוד וחומרי בניין במאות אלפי שקלים. בהיעדר אכיפה, מנהלי החברות עושים את העבודה בעצמם, ומנסים למזער נזקים. תושב הוד השרון, תומר בדני, מנהל פרויקט ועבודה בחברה משפחתית: "כמה אפשר להלחם? אני רק רוצה להגן על הרכוש שלי ולא אוותר".
1 צפייה בגלריה
גניבות באתרי בניה
גניבות באתרי בניה
גניבות באתרי בניה
(צילום: פרטי)
בפוסט מתסכל מתאר בדני את התופעה: "אני משמש כמנהל פרוייקט ומנהל עבודה בחברה משפחתית. אנו מבצעים עבודות תשתיות ופיתוח מעל ל-40 שנה בכל רחבי הארץ.
לצערי, אני מרגיש כבר חוסר אונים גם מהפרקליטות וגם ממשטרת ישראל. אני סופגים הרבה נזקים של פרוטקשיין בתוך הוד השרון. לפני שנתיים תפסנו גנבים שמעמיסים ברזל על המשאית והזמנו משטרה, המשטרה הגיעה עצרה אותם ולקחה את המשאית ביחד עם הברזל. לאחר כחודש שחררו את המשאית עם הברזל עליה( 150 אלף שקל).

גנבים באתרי הבניה
(צילום: פרטי)

"לפני שנה וחצי תפסתי גנבים מעמיסים תבניות של יציקה מהאתר שלי ולאחר מרדף ומאבק תפסתי את אחד הגנבים, גירסתו קיבל 200 שקל להעמיס את הסחורה. (הוא מרהט). אני הייתי בבית חולים עד 5 לפנות בוקר כאשר הגנב השתחרר ב-2 לפנות בוקר.
"לפני חצי שנה פרצו לי למשרד וגנבו לי ציוד רב ויש צילום של הפנים של הגנב עם הסרטון ועדיין לא עושים כלום. לפני 4 חודשים גנבו לי קונטיינר מאזור התעשייה בהוד השרון ולמרות תלונה עדיין לא נתפסו למרות שכל האזור מצולם. לפני שבועיים ברחוב המייסדים תפסתי גנבים באמצע העמסה של קונטיינר. כמובן שכולם שוחררו והתיק נסגר מהר.
השבוע תפסתי שוב גנבים ברחוב הפרדס בהוד השרון, חסמנו את המשאית וצלצלנו למשטרה בשעה 21:44 שהגנבים אצלנו. המשטרה הגיעה רק בשעה 23:03 ולמחרת הודיעו לי ששוחררו כולם. כמה אפשר להלחם? כל פעם אני רק נפצע ומסכן את עצמי ואת הסביבה.
קראו גם:
"אני עם נשק והפחד הכי גדול שלי שבמידה ואני ישתמש בו יעצרו אותי ולא את הגנב כי בי קל להם להילחם. מקווה שהמקרה יגיע לאוזניים שצריך כי את האמת לי נמאס להילחם את המלחמה של מי שצריך. למרות שעם כמות התפיסות שלי אני צריך לקבל משכורת מהמשטרה ורכב צמוד אני רק רוצה שקט ולחזור למשפחה שלי כל יום. אני רק רוצה להגן על הרכוש שלי ולא אוותר".