תושבת האזור הגיעה לאחרונה למשרדי עם פנים נפולות ואמרה לי: "גיליתי שבעלי דו־מיני בדרך הכי אכזרית שיש. אני לא יכולה לחיות איתו ככה דקה אחת מיותרת. אני מעוניינת להתגרש ממנו כמה שיותר מהר".
2 צפייה בגלריה
"אתה חצוף עם לב מאבן"
"אתה חצוף עם לב מאבן"
"אתה חצוף עם לב מאבן"
(צילום המחשה: shutterstock)
האישה הסבירה כי בעלה והיא נשואים זמן רב ואף הקימו יחד משפחה. "אני יודעת שהיו לו חברות לפניי, וגם אני לא התחתנתי בתולה", היא ציינה. "אני נשבעת לך שלא הבחנתי בסימנים כלשהם למשיכה שלו לגברים. ההתנהגות שלו מעולם לא הסגירה את זה. הוא אפילו מאצ'ו כזה, וזו תכונה תמיד משכה אותי בו".
כששאלתי אותה כיצד גילתה שבעלה נמשך גם לבגירים, היא סיפרה: "הבן שלי הומו ולמעשה לא היה מעולם בארון. ידענו מגיל צעיר מאוד שהוא נמשך לגברים וקיבלנו את זה. בשנים האחרונות יש לו זוגיות עם גבר והם גרים בבית משלהם. באחד הלילות בן זוגו והוא יצאו לאירוע סגור של הקהילה הלהט"בית, שאליו הם הגיע באיחור. כשנכנסו פנימה, הוא ראה פתאום את אבא שלו מתגפף עם גבר זר. הוא הסתכל עליהם במשך כמה שניות בשוק מוחלט ומיהר לעזוב. בעלי אפילו לא קלט שהוא ראה אותו".
קראו גם:
האישה סיפרה עוד כי בנה התבלבט במשך שבועיים אם לספר לה. "הוא היה אובד עצות", היא שיחזרה. "מצד אחד הוא לא רצה לפגוע באבא שלו, ומצד שני הוא לא רצה שאני אפגע. בסוף הוא החליט שאני צריכה לדעת, הזמין אותי לבית שלו וסיפר לי. בהתחלה לא האמנתי והייתי משוכנעת שמדובר בטעות בזיהוי. אבל הוא התעקש ואמר לי: 'אמא, זה היה אבא. אני בטוח בזה".
נסערת מהגילוי מיהרה האישה לביתה, וכשראתה שם את בעלה הטיחה בו: "יש משהו שאתה רוצה לספר לי?". לדבריה, הביט בה בעלה בהשתאות ושאל: "למה את מתכוונת?". בשלב זה צעקה עליו האישה: אני יודעת שהיית באירוע להט"בי עם גבר זר, ואני יודעת גם מה עשיתם שם שניכם ביחד".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
הבעל הביט בה במבט מופתע ואמר לה: "וואו, לא ככה תיכננתי לספר לך, אבל מאז שאני זוכר את עצמי אני נמשך לנשים ולגברים. לא עשיתי עם זה כלום עד לפני כמה שנים. זה רק לקטע מיני ולא מערכת יחסים כלשהי. אני לא מחשיב את זה כבגידה כי מאז שהתחתנו לא הייתי עם אישה אחרת חוץ ממך. אני לא חושב שאת צריכה לעשות מזה עניין".
הפכם איבדה האישה את סבלנותה וצרחה: "אתה חצוף עם לב מאבן. איך בדיוק ציפית שאגיב? מה חשבת, שתשכב עם גבר ביום, ובלילה תקיים יחסי מין איתי? אני רוצה שתיקח את הדברים שלך ועוף עכשיו מהבית".
ואכן, הגבר עזב את הבית באותו הלילה, ואילו האישה הגיעה למשרדי למחרת כדי שאנסח עבורה הסכם גירושין.