הלם כבד בהוד השרון עם הוודע מותה בטרם עת של הפעילה החברתית, המתנדבת הנצחית והליצנית הרפואית, רונה לוי בגיל 53 בלבד.
3 צפייה בגלריה
רונה לוי ז"ל. נתינה אינסופית
רונה לוי ז"ל. נתינה אינסופית
רונה לוי ז"ל. נתינה אינסופית
(צילום: פרטי)
חברתה נירית סוקול, מייסדת "פורום הוד השרון", ספדה לה: "האישה הכי חיובית עלי אדמות, מי שכולנו אהבנו לאהוב. חברה מיוחדת. מראש אני מבקשת את סליחתך על שאני לא מוכנה להספיד אותך עדיין. את מי שאת, את תכונותיך המיוחדות והאצילות ובעיקר את הנתינה האינסופית ואהבת האדם שהיתה בך. תמיד עשית הכל בסבלנות וסובלנות ואורך רוח.
"היה לך מין שקט פנימי כזה שהיה רק שלך, היית אהובה ונאהבת על ידי כולם, בעלת מידות טובות וחיוביות שמילים לא תוכלנה לתאר, ליצנית רפואית שמשמחת ילדים 🖤אופטימיות בלתי נגמרת והמון אהבת חינם , אמא לביאה , חברה נאמנה ומפרגנת שמלאה בשיק. השארת כאב ענק בלכתך. תודה על כל הטוב והחסד שהשארת לנו. נוחי בשלום על משכבך יקרה, אוהב אותך לנצח".

3 צפייה בגלריה
"פיזרה אהבה בכל מקום"
"פיזרה אהבה בכל מקום"
"פיזרה אהבה בכל מקום"
(צילום: פרטי)

גם חברת הכנסת לשעבר יפעת קריב ספדה לה בכאב: "רונה יפה שלנו, אהובה, תמיד צוחקת, תמיד מחייכת מפיצה אור וטוב, קורנת אהבה. הלב מסרב לקבל שנפרדת מאיתנו היום. מחבקת את הילדים והמשפחה כואבת איתם את לכתך בטרם עת. רונה לוי אהובה של כולנו, אני מודה לך מעומק ליבי על כל הטוב והאהבה שנתת והענקת לי, לעד תישארי בליבי".
קראו גם >>>
סיגי בן לולו, ליצנית רפואית שעבדה עם רונה נפרדת: "כל העולם מתקיים ונושם ועומד רק בזכות נשמות טהורות, שרוצות רק לתת -לתקן ולבנות, להאיר ת'חיים. ששמך היה מופיע על צג הנייד שלי הלב היה צוהל ברון וכך גם הייתי עונה לך בשיר.... "רונה שלי את רונה". ואת? היית צוחקת... לעד תשארי אצלי האישה היפה מבפנים ומבחוץ.

3 צפייה בגלריה
עיר שלמה באבל
עיר שלמה באבל
עיר שלמה באבל
(צילום: מסך)

"האישה העוצמתית שידעה תמיד לתת משפט של חכמה לכל דורש ובכל סיטואציה. רונה שלי. שלנו. משפחת הליצנים הרפואיים בטוחה שתכנסי בדלתות גן עדן ואין אחת שלא תסובב את הראש ואין אחת שלא תקבל ממך חיבוק ואין אחת שלא תזכה בחיוך אנחנו כבר לא. בשבילנו תשארי צעירה לנצח".
יהי זכרה ברוך