"עיר שלמה באבל": אשת החברה האהובה והמוכרת בכל אזור השרון ליאורה בן שושן, בעלת מכון הקוסמטיקה "ליאורה קוסמטיקס", הלכה לעולמה והיא בגיל 65 בלבד לאחר התמודדות עם מחלה קשה. דבר הידיעה על מותה היכה בהלם רבים מאוד מתושבי הוד השרון והערים הסמוכות לה, אשר ראו בליאורה גם מנטורית וחברה לחיים.
4 צפייה בגלריה
ליאורה בן שושן ז"ל. אהובה ונערצת
ליאורה בן שושן ז"ל. אהובה ונערצת
ליאורה בן שושן ז"ל. אהובה ונערצת
(צילום: פרטי)
ליאורה נולדה לפני 65 שנה והגיעה להוד השרון כאן הקימה משפחה לתפארת. במהלך השנים התמקצעה בתחום היופי והבריאות, והפכה לגורו עם פתיחת מכון היופי אליו נהרו רבהים מאוד "ליאורה קוסמטיקס". מעבר לכך, ליאורה הייתה ידועה כאשת חסד גדולה, שהיוותה מנטורית לרבים, שמעבר לעובדה כי טיפלה בהם במקצועיות, נתנה להם עצות ונתנה להם כתף להשען עליה.

4 צפייה בגלריה
בן שושן ז"ל. "נגעה ברבים כל כך"
בן שושן ז"ל. "נגעה ברבים כל כך"
בן שושן ז"ל. "נגעה ברבים כל כך"
(צילום: פרטי)

בתה קרן התקשה להכיל את הבשורה המרה ופרסמה את מודעת האבל על אימה ברשתות החברתיות ואמרה: "אני בהלם שאני בכלל צריכה לפרסם הודעה כזאת. בצער רב וביגון קודר אני מודיעה על פטירתה של אמא שלי, הלב שלי. החמצן שלי. אני מרוסקת, אני ממוטטת, לא יודעת איך אני ממשיכה מכאן".


חברתה הטובה רויטל יפת: "ליאורה אהובתי היקרה, אני עדיין לא קולטת יקירה שלי, כנראה שלעולם לא. תמיד אזכור אותך, החיוך הנצחי, שמחת החיים המתפרצת, השיחות, הקשבה, היית לי כחברה, חברת נפש, בפעם האחרונה שנפגשנו חבל שלא חיבקתי אותך חזק חזק בפעם האחרונה, אנצור אותך לנצח בליבי. תודה על כל מה שנתת לי כל השנים שזכיתי להכירך".

4 צפייה בגלריה
ליאורה ז"ל במכון הקוסמטיקה
ליאורה ז"ל במכון הקוסמטיקה
ליאורה ז"ל במכון הקוסמטיקה
(צילום: פרטי)

חברות וחברים נוספים הספידו אף הם: "תודה שהיית שם בשבילי מגיל ההתבגרות ממש גדלתי אצלך וליווית אותי לאורך רוב החיים שלי, את אישה כל-כך חזקה מלאה באהבה,חוכמת חיים, את דמות להערצה. תמיד דאגת, הקשבת לימדת אותי ואמרת לי מה נכון, היית שם. בדיוק אתמול התקשרתי אלייך בבוקר ורציתי לקבוע תור,זה לא נתפס. הלב שבור ואני אתגעגע אלייך מאוד,תנוחי על משכבך בשלום".
קראו גם:
חברה אחרת הוסיפה: "לפני כשלושה שבועות הרמתי לך טלפון בו סיפרת לי מה עובר עלייך. אתמול בערב אמרתי לעצמי, מחר אצלצל לליאורה… ובשעת בוקר קיבלתי את המודעה, לא הבנתי מה אני קוראת… כל כך הרבה שנים של הכרות, כל כך הרבה שנים של שיחות וחיזוקים חום ואהבה. היית אישה כל כך חזקה. צלחת חיים לא פשוטים, לא פחדת מעבודה קשה והיית אמא נהדרת לבנותייך, טיפחת את הבית שלך בכזו אהבה, אהבת את החיים, אין אחד שלא שמע את ליאורה כשהיא בסביבה, אתגעגע אלייך מאוד ליאורה היקרה".
יהי זכרה ברוך.