מיקי שרבו, בן 55, תושב כפר סבא, מנסה להציל את ידידתו לנה השוהה באוקראינה ונמצאת במצב בריאותי וכלכלי ירוד: "היא לא תשרוד ככה".
2 צפייה בגלריה
לנה באוקראינה
לנה באוקראינה
לנה באוקראינה
(צילום: פרטי)
שרבו, פתח בקמפיין מימון המונים לסייע לידידתו אותה הכי בעת ששהתה בארץ מספר שנים: "בזכותכם אוכל לסייע ללנה, לתת לה טיפה של אופטימיות ולהחזיר לה חיוך לפנים. תדמיינו , חיי יומיום של הפגזות מעל ראשכם, אזעקות כל היום, הרוגים ופצועים יומיום, בניינים הרוסים סביבכם, חשמל לזמן קצוב בלבד, ולכן לא ניתן להדליק דוד בקור המקפיא ולהתקלח, שימוש קבוע בנרות ותאורת חירום, מחסור במוצרי צריכה ועוד ועוד. כל אלה הם חיי היומיום של תושבי אוקראינה.

2 צפייה בגלריה
המלחמה באוקראינה. (למצולמים אין קשר לכתבה)
המלחמה באוקראינה. (למצולמים אין קשר לכתבה)
המלחמה באוקראינה. (למצולמים אין קשר לכתבה)
(צילום: shutterstock)

"אני פונה לעזרתכם בגיוס כספים למען לנה, שהיא חברתי הטובה. היא בת 53, הכרתי אותה כשבאה לעבוד בארץ, והיא נאלצה לשוב לאוקראינה בתחילת המלחמה, להיות לצד משפחתה. אוקראינה היא מהמדינות העניות בעולם. השכר שם היומי שווה לשכר לשעה אצלנו בארץ, ולכן הם נאלצים לעבוד, מי שיכול, שעות רבות.
קראו גם >>>>
"המצב שם כעת בשל המלחמה, הוא קטסטרופלי לכל התושבים, אך אני מבקש את עזרתכם עבור לנה, שמצבה הכלכלי והבריאותי הוא גרוע כעת, והיא זקוקה לכסף. היא גרה לבדה במחסן משופץ, ליד בית הוריה הקשישים, ועובדת חלקית בחנות פרחים, עם שכר זעום ומגוחך, של שקלים בודדים ביום, שאינם מספיקים כלל לתנאי מחייה, שלא לדבר על מזון...אנא, מכם תרמו לה. כל כסף חדש שמגיע אליה, מעורר בה תקווה וחיוך.