מצוקת התחבורה במזרח העיר תשתפר מעט החל מהשבוע הבא עם כניסתו של קו 15 לשכונת קפלן, כך הודיע אמש (שלישי), מחזיק תיק התחבורה במועצת עיריית כפר סבא עילאי הרסגור הנדין.
1 צפייה בגלריה
תחבורה ציבורית בקפלן
תחבורה ציבורית בקפלן
תחבורה ציבורית בקפלן
(צילום: ארכיון)
קראו גם >>>
הקו יכנס לקפלן ויעשה סיבוב ברחוב תרי עשר. לאחר מכן ימשיך ישירות למרכז העיר, לבית החולים מאיר ומשם לסביוני הכפר ולאזור התעשייה רעננה (במסלול הקיים). בנוסף, יהיו שינויים קלים בקווים נוספים, בהם 39, 40, 8 ו-2.
הרסגור: "ברצוני להודות למשרד התחבורה, לראש העירייה רפי סער, לחברת מטרופולין ולכל הגורמים שהתגייסו כדי להצליח לבצע את השינוי במסגרת התקציב הקיים של משרד התחבורה וללא החזרת מסוף קפלן. על מנת שנוכל לעשות זאת, מוקמים בימים אלה מבני התרעננות חדשים עבור הנהגים על מנת לאפשר להם לסיים קווים ביעילות, לנוח בקרבת מקום ולהמשיך לנסיעה הבאה. כמו כן, אנחנו מוסיפים 47 תחנות אוטובוס מקורות - חלקן במקומות בהם במשך עשרות שנים חיכו נוסעים לאוטובוס ללא צל או מחסה מפני הגשם.
"אך פנינו לשינויים גדולים הרבה יותר, ולשם כך ביקשנו ממשרד התחבורה להגדיל באופן משמעותי את תקציב ההפעלה של התחבורה הציבורית בכפר סבא (שאינה עומדת בסטנדרטים הראויים), להמשיך את הוספת הקווים החדשים ולהגביר את התדירות. לצורך כך נקיים בעוד שבועיים פגישה עם שרת התחבורה".