הזמר עומר אדם קיים השבוע בפארק הירקון בתל אביב מופע ראשון מתוך ארבעה, אליהם נמכרו כ-120 אלף כרטיסים. במופע ביצע אדם על הבמה את הלהיט "בסוף הכול חולף", אותו ביקש להקדיש לזכרו של שאולי גרינגליק, שוויתר על השתתפותו בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" כדי להילחם בעזה, ונפל בקרב בצפון הרצועה. בקהל נכחו בני משפחתו של שאולי.
3 צפייה בגלריה
עומר אדם במחווה לשאולי גרינגליק ז"ל
עומר אדם במחווה לשאולי גרינגליק ז"ל
עומר אדם במחווה לשאולי גרינגליק ז"ל
(צילומים: מסך הכוכב הבא, יאיר שגיא)
בנוסף, בקריאה להשבתם המהירה והבטוחה של החטופים המוחזקים ברצועת עזה, במהלך ההופעה הוטסו מאות רחפנים שיצרו יחד את "עיטור החופש" ואת הטקסט "מחכים לכם". במהלך העלאת המיצג ביצע אדם על הבמה את "שיר למעלות".

3 צפייה בגלריה
שאולי גרינגליק ז"ל
שאולי גרינגליק ז"ל
שאולי גרינגליק ז"ל
(צילום מסך: הכוכב הבא)

כזכור, גרינגליק, בן 26 מרעננה, קצין בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בהיתקלות מול מחבלים בדארג' תופאח. הוא הופיע בפני השופטים ב'כוכב הבא' כשהוא עם מדי צה"ל טרם הכניסה הקרקעית וביצע את הלהיט "עטלף עיוור" של הזמר והיוצר חנן בן ארי.

3 צפייה בגלריה
עומר אדם בחתונה
עומר אדם בחתונה
עומר אדם בחתונה
(צילום: עידן חסון)

לאחר האודישן הוא החליט לפרוש מהמירוץ ולהילחם בעזה כשהוא הסביר את הצעד במסר: "דמיינתי את השנה הזאת אחרת, שנה של שאיפות והגשמת חלומות. עכשיו אני חי חלום ישן, להילחם בשביל המדינה ואנחנו כרגע באמצע הלילה... חלום חדש ואחר יצטרך לחכות קצת. תודה על מילים חמות ומפרגנות וגם על הביקורות. מקווה שהתקופה הזאת חולפת ושתחלוף מהר".


הוא הוסיף: "מבטיח להמשיך להילחם על המדינה הזאת שאני אוהב וגם על החלומות שלי בעתיד. כרגע יש רק דבר אחד בראש שלי וזה להמשיך להילחם בחושך עד שנראה את האור. בזאת הסתיימו שידורינו לעונה הקרובה".

קראו גם:

"מעבר להיותו זמר", אומרים חבריו ובני משפחתו, "שאולי היה לוחם גיבור שניסה במשך עשרה ימים לעשות הכל רק כדי להתגייס לצה"ל ולהילחם למען עם ישראל למרות בעיות ביכולת הראייה בזמני החשיכה. הבחור בעל לב הזהב שהיה נותן יחס אנושי לאנשים ה"שקופים" סביבו: השומר בכניסה לקניון, החייל הבודד בפלוגה, ההומלס ברחוב".