מכירים, מתחברים ומתחילים את השנה עם חברים חדשים: עיריית כפר סבא מרחיבה את מיזם "גנים להכיר", במסגרתו מתקיימים לפני פתיחת שנת הלימודים מפגשים לילדים הנכנסים לשנתם הראשונה בגני ילדים, גם לכיתות א' ולחטיבות.
2 צפייה בגלריה
מפגשי היכרות לילדים ותלמידים כפר סבא
מפגשי היכרות לילדים ותלמידים כפר סבא
מפגשי היכרות לילדים ותלמידים כפר סבא
(צילום: שאטרסטוק)
במסגרת המיזם, בהובלת מחלקת קהילה ופנאי במינהל קהילה וחברה, יתקיימו לאורך חודש אוגוסט הקרוב, וכחלק מההיערכות העירונית לפתיחת שנת הלימודים הקרובה תשפ"ה, מפגשי "גנים להכיר" – בהתאם לרישום מראש באתר העירייה, כאשר המפגש הראשון יתקיים כבר בשבוע הבא, בתאריך 8/8/2204. במפגשים אלה מוזמנים ילדים והוריהם להכיר אחד את השני, ליצור חברויות, במפגשי משחק כיפים לקראת העלייה לגני עירייה.

קראו גם:

השנה, לראשונה בעיר, יתקיימו מפגשים דומים, באווירה אינטימית לילדות וילדים שיפתחו את שנת הלימודים בכיתות א' בבתי הספר היסודיים, ולתלמידות ותלמידים העולים לכיתות ז' בחטיבות הביניים, בהובלת מחלקת הגיל הרך והנוער במינהל קהילה וחברה.

2 צפייה בגלריה
מנסים להשלים פערים בבית. תלמידי בית הספר מגינים, השבוע
מנסים להשלים פערים בבית. תלמידי בית הספר מגינים, השבוע
תלמידים נפגשים
(צילום: פרטי)

מפגשים אלה מאפשרים לילדים ולבני הנוער להכיר אחד את השנייה במפגשי חברה באווירה נינוחה – המאפשרים היכרות אישית ויצירת חברויות חדשות עוד טרם לפתיחת שנת הלימודים. זאת במטרה להקל על הילדים ובני הנוער את הכניסה לבית הספר או את המעבר מבית הספר היסודי לחטיבה.
חבר המועצה ומחזיק תיק קהילה, אמרי קולמן: "מדובר ביוזמה חשובה, המאפשרת לילדים ולבני הנוער בעיר להכיר אחד את השנייה ולהגיע לבית הספר ולגן בתחושת ביטחון. אני רוצה להודות לכל השותפות והשותפים ליוזמה זו ונמשיך לקדם מיזמים למען חיזוק תחושת היחד בקהילה הכפר סבאית".