הלב נשבר: סג״ם יובל יפה, בן 21 מצופית, נפל בכיסופים בעת מילוי תפקידו כקצין שריון. יובל בנם של אוסי ויורם, אח לשחר ועומרי, בוגר בית חינוך עמי אסף.
2 צפייה בגלריה
סג"ם יובל יפה ז"ל
סג"ם יובל יפה ז"ל
סג"ם יובל יפה ז"ל
(צילום: פרטי)
יובל ז"ל נחשב כקצין מצטיין, ויועד לפיקוד, הוא גם היה אוהד הפועל כפר סבא אדוק, מותו בטרם עת הותירה רבים בהלם מוחלט. עמותת הלב הירוק של הפועל כפר סבא ספדה: "המומים וכואבים את נפילתו של סג"מ יובל יפה מהמושב צופית. יובל, נצר למשפחה של מקימי המושב ובן למשפחה שורשית ישראלית נפלאה. יובל, אחיו של שחר חבר ועד העמותה, בנו של יורם יפה אוהדי ואוהבי הסמל של הפועל כפר סבא במשך עשרות שנים. אנו שולחים תנחומים וחיבוק ענק בשם הקהילה".
חברו איתן גנירם: "יובל היה איתי בטירונות. במקצועות בסוף הטירונות כבר נפרדנו, כי היה ברור שהוא הולך למסלול ייעודי לפיקוד. כשסיפרתי לצופיה היא אמרה "יובל יפה? זה ההוא שתמיד היה מצטיין בכל טקס?"

2 צפייה בגלריה
מימין: סג"ם יובל יפה ז"ל
מימין: סג"ם יובל יפה ז"ל
מימין: סג"ם יובל יפה ז"ל
(צילום: פרטי)

"בטירונות רציתי ממש להיות מצטיין של משהו, אבל זה לא היה הגיוני להתחרות ביובל על זה. הייתי מתעצבן על זה שהוא מקבל את הקאדרים בחיוך כובש ומאושר, שום דבר לא השפיע עליו ולא חדר את הביטחון שעטף אותו בדרך לכל מקום שאליו הוא הלך. מה קורה לך בנאדם? לא יכול להיות שאתה נהנה מכל הסבל הזה.
"ואני מניח שהיו לו גם רגעים קשים, רגעים של שבר, אבל אני פשוט לא זוכר את זה ממנו- כי הכל נבלע בתוך אור של שמחה וחיוניות כזו. יובל היה החבר הזה, שלמרות שלא היה לי איתו דיבור צפוף יותר מדי, היה שואל אותי מדי פעם בסוף שעת ת"ש אם צופיה בסדר. השבר הוא לא על יובל, יובל עומד במקום שבו אין כל בריה יכולה לעמוד שם במחיצתו. השבר הוא עליי ועלינו, על זה שיובל היה מהלך בינינו לתקופה מאושרת בעולם הזה, ועכשיו הוא איננו".
קראו גם:
בלחימה נהרגו ונרצחו תושבי השרון: סמל אלי גלנסיה מהרצליה, מצטיין הרמטכ"ל רס"ן אוריאל ביבי מכפר סבא, לוחם סיירת מטכ"ל רס"ן סקורי בן ה-33 מרמת השרון, סרן (מיל') רועי נגרי, מפק"ץ בביה"ס ללוט"ר, בן 28, מרעננה, סמל בן רובינשטיין מדריך בלוט"ר, מ"פ ביחידת עוקץ, סרן אריה שלמה צירינג בן 27, מ"פ סרן טל גרושקה בן ה-25 מכפר סבא, לוחם הימ"מ בר סיוון בן ה-33 גיא בזק לוחם גדוד 51 בן ה-19, שניהם מכוכב יאיר צור יגאל. בין הנרצחים גם סמל עדן אלון לוי ז"ל מהישוב נירית וסגן יפתח יעבץ לוחם יחידת הקומנדו מגלן מרמת השרון. כמו כן נרצחו הכדורגלן ליאור אסולין מרעננה, עמית כהן בן ה-25 מהוד השרון, תומר שגב בן ה-30 מהרצליה, מרינה אלמגור בת ה-76 מכפר סבא, יעל רוזמן בת ה-20 מכפר סבא, מאי נעים בת ה-24 מגן חיים, דן אריה מהרצליה, סרן רון צרפתי בת ה-24 מכפר סבא לוטן אביר בן ה-24 מגן חיים ואיבון רוביו בת ה-27 מכפר סבא.
יהי זכרם ברוך.