כמה עשרות מתושבי כפר סבא מנהלים ביממה האחרונה קבוצת ווטסאפ, אותה הצליחה המשטרה לנטר, הקוראת להתארגן ולפגוע בעסקים של ערבים או באזרחים ערבים המסתובבים בעיר.
1 צפייה בגלריה
פורעים יהודים בבת ים
פורעים יהודים בבת ים
פורעים יהודים בבת ים
(צילום: מסך)
קראו גם >>>>
הקבוצה, שכאמור, בשיטור העירוני ובמשטרה מודעים לה, מתכננת "להחזיר את הכבוד היהודי הרמוס", "ולהחזיר את ההרתעה של העם היהודי", על ידי גרימת נזק בגוף ורכוש בעסקים ערבים הפזורים ברחבי העיר, ובעובדים מהמגזר המבקרים בפארק או עובדים ברחבי כפר סבא.
אחת מתושבות כפר סבא מיהרה לפרסם הודעה בפייסבוק: "קול קורא לנשות כפר סבא באשר אתן... אמהות, בנות זוג, חברות שימו לב. מסתבר שנפתחה גם כאן בעיר קבוצה לגברים ונערים, הקוראת להתאגד, להתקהל, ולעשות בלאגן. בואו לא נאפשר את זה כאן בבית! נערים, גברים, אבות, אל תצטרפו, אל תיתנו יד לפעילות הרסנית מתוך דם רותח, ושנאה. אל תטמנו ראש בחול! פיקחו עיניים, זה באחראיות כולנו, לא לאפשר זאת אצלנו בבית! לילדים שלנו ולנו מגיע הרבה יותר מזה".
החשש הוא כי כחלק מהניסיונות להלהיט את האווירה הופצו בשעות האחרונות הודעות לפיהן חוליית מחבלים חדרה לעיר ועל התושבים להסתגר בבתים.
בעיריית כפר סבא מיהרו להכחיש: "בשעות האחרונות מופצת הודעה שקרית, לפיה מתקיימים חיפושים אחר חוליות מחבלים בעיר. מבדיקה שערכנו מול המשטרה מדובר בפייק ניוז ואין להפיצה. בניגוד לנטען בהודעה השקרית, אין כל צורך להסתגר בבתים".