בשורה לגמלאי כפר סבא: במסגרת שיתופי הפעולה שיוזם חבר המועצה ויו"ר מנהלת הגמלאים ממה שיינפיין למען האזרחים הוותיקים ושורדי השואה בכפר סבא הוסכם עם חברת האופטיקה "טופ אופטיק" שלה סניף בכפר סבא, הנמצאת בבעלותו המשותפת של הפעיל החברתי רונן בן יצחק, להעניק הנחות משמעותיות לקהילה זו בכפר סבא.
2 צפייה בגלריה
רונן בן יצחק וממה שיינפיין
רונן בן יצחק וממה שיינפיין
רונן בן יצחק וממה שיינפיין
(צילום: פרטי)
במסגרת זו תנתן הנחה של בין 40-50% על כל מוצרי הרשת כולל משקפי ראיה, משקפי שמש אופטיים, ממותגים מובילים, כולל עדשות מגע, לתושבי כפר סבא הוותיקים. כמו כן תנתן אחריות של שלוש שנים, ובנוסף, בדיקות ראיה חינם ללא התחייבות. לאנשים נזקקים, אומר בן יצחק, כי ההנחות יהיו משמעותיות יותר, עד כדי עשרות שקלים בודדים למשקפי ראיה.
הפעיל החברתי רונן בן יצחק, 60, הוא דור חמישי בכפר סבא, ואם השם שלו נשמע לכם מוכר הוא בנו של יו"ר ועד העובדים המיתולוגי של עיריית כפר סבא, וכן מנהל השיווק של הפועל כפר סבא: "אני רואה חשיבות עליונה בחיזוק קהילת הגמלאים העניפה בכפר סבא", הוא אומר, "הרווח באמת שלא חשוב לי. בינינו, אנחנו לא מרוויחים, יש לנו אינטרס להיות מעורבים קהילתית בכפר סבא. ככה חונכנו, וככה אנחנו מרגישים סיפוק".

2 צפייה בגלריה
ממה שיינפיין. עוסק בהתנדבות 24/7
ממה שיינפיין. עוסק בהתנדבות 24/7
ממה שיינפיין. עוסק בהתנדבות 24/7
(צילום: פרטי)

בן יצחק עובד זה מכבר עם ארגוני יד לבנים, ליתומים ולאלמנות חללי צה"ל, ומעניק גם להם הנחות משמעותיות מסוג זה. "משקפיים הוא צורך בסיסי, בדיוק כמו מזון, יש אנשים שאין להם די כסף לרכוש את המוצרים היקרים האלו, וזה מכמיר לב. אני מאוד רגיש לקטע הזה. והחלטנו בהחלטה מוסכמת לתמוך באוכלוסיה כזו בכמה שידנו מגעת".
היוזמה להעניק הנחה נרחבת גם לגמלאים מכפר סבא מגיעה לאחר פניה של חבר המועצה ממה שיינפיין לבן יצחק: "ממה, שבאמת כל הזמן עובד 24/7 וחושב איך להעניק לאזרחים הוותיקים בעיר איכות חיים, מאוד רגיש כמוני לדברים האלו. הוא כל חייו עוסק בהתנדבות, הוא ינק את זה עוד בבית. הוא פנה אליי בהצעה הזו, חשבנו עליה קצת והחלטנו להענות לבקשתו".
קראו גם:
חבר המועצה ממה שיינפיין מסר בתגובה: "אני שמח שחברי וידידי רונן בן יצחק נענה לבקשתי. אני רואה בשליחות הציבורית שלי למען האזרחים הותיקים היקרים בכפר סבא, חובה וערך עליון במעלה. הרצון שלי הוא להעניק לקהילה הגדולה הזו את כל המעטפת לה הם זקוקים. מהצגות רפרטואר, הרצאות, טיולים, ועד למתן זכויות והטבות מכל הסוגים למען כל מי שהוא אזרח ותיק בהתאם לחתך הסוציו-אקונומי שלו.
"בשביל כך אני פועל ללא לאות למענם גם עם גופים ממסדיים, וגם עם חברות פרטיות. זה נטו עבורם. עשינו רבות למען האזרחים הוותיקים, אבל זה עדיין לא מספיק, הם ראויים ליותר, וחובתנו להענות לכך, למעטפת נרחבת הרבה יותר, ואני תקווה שאוכל לממש את כל התכניות שלי עבורם ולמענם".
כתובת החנות: ויצמן 105, יש לתאם ביקור מראש עם רונן בן יצחק בטלפון 052-2530740