המחווה המרגשת של נועה קירל: אתמול (רביעי) העניק יניב דורבוש, אחיה של עדי דורנבוש ז"ל שנפטרה לפני כחודש את בובת היוניקורן של אחותו לנועה קירל. יניב, העובד כעיתונאי באתר "וואלה!" ונמצא בשליחות מטעם האתר לאירוויזיון, הגיע לקירל ומסר לה את הבובה, וזו הגיבה בהתרגשות רבה.
2 צפייה בגלריה
יניב דורנבוש עם נועה קירל (בתמונה הקטנה עדי ז"ל)
יניב דורנבוש עם נועה קירל (בתמונה הקטנה עדי ז"ל)
יניב דורנבוש עם נועה קירל (בתמונה הקטנה עדי ז"ל)
(צילומים: עמוד הפייסבוק של יניב דורנבוש, פרטי)
כזכור, עדי דורנבוש מרעננה נפטרה במהלך חול המועד פסח והיא בת 43 בלבד. הוריה ומשפחתה המתגוררים בשכונה הירוקה בכפר סבא, כמו גם מכריה וחבריה האהובים, סיפרו על אישה עוצמתית שנלחמה כמו לביאה עד הרגע האחרון. יניב סיפר כי אחותו הייתה מעריצה גדולה של נועה קירל, וללא קשר גם אהבה את בובות היוניקורן ('חד קרן'), ואספה אותם.

2 צפייה בגלריה
עדי דורנבוש ז"ל
עדי דורנבוש ז"ל
עדי דורנבוש ז"ל
(צילום: פרטי)

בשבועות האחרונים לחייה כשהיא שמעה על השיר שנבחר לאירוויזיון, התחברו שתי אהבותיה יחד, והיא ביקשה מאחיה להעניק לנועה את אחת הבובות שלה ושתצטלם איתה.
יניב מילא את בקשתה של אחותו האהובה, השתחל לפמלייה של קירל באירוויזיון והעניק לה את הבובה. נועה הגיבה בהתרגשות גדולה, ופרסמה סרטון מרגש:

נועה קירל במחווה לעדי דורנבוש ז"ל
(צילום: יניב דורנבוש)

קראו גם:
יניב דורנבוש: "בדיוק היום לפני חודש עדי הסתלקה לעולמה. איכשהו התגברתי על המבוכה שטבועה בי כל כך חזק, ועשיתי את זה. למי שתוהה על החולצה שאני לובש, גם היא הייתה של עדי. אחר כך, בלי המצלמות, נועה אמרה לי ״אני אחשוב עליה בגמר״. לא משנה מה, בשבילי נועה מקום ראשון".