גלית אולמן סוגרת מעגל במקום הכי מרגש שיש: הפגייה של מרכז רפואי מאיר. "היום אני סוגרת מעגל וזה כל כך משמח אותי" אומרת גלית אולמן מכפר יונה בהתרגשות. "בדיוק לפני שנה, הגעתי למרכז רפואי מאיר כשאני בהריון בשבוע 28.
2 צפייה בגלריה
ארי אולמן כשנולד והיום לאחר שנה
ארי אולמן כשנולד והיום לאחר שנה
ארי אולמן כשנולד והיום לאחר שנה
(צילום: פרטי)
לאחר בדיקות הוחלט לאשפז אותי לשמירת הריון במחלקת אם ועובר שם טיפלו בי במסירות ובמקצועיות" היא מספרת. גלית הצליחה להחזיק את ההיריון עוד מספר ימים אך ביום הולדתה, ב-17 למרץ, היא הוכנסה לחדר הלידה "הצלחתי להחזיק עוד מספר ימים לאחר מכן" היא משתפת. "ארי נולד בשבוע 29 במשקל של קילו ו-100 גרם, ואחר כך היינו 50 ימים בפגייה".

2 צפייה בגלריה
גלית אולמן יחד עם ד"ר צופיה באואר-רוסק, מנהלת הפגייה  וחולוד שביטה, מנהלת הסיעוד של הפגייה
גלית אולמן יחד עם ד"ר צופיה באואר-רוסק, מנהלת הפגייה  וחולוד שביטה, מנהלת הסיעוד של הפגייה
גלית אולמן יחד עם ד"ר צופיה באואר-רוסק, מנהלת הפגייה וחולוד שביטה, מנהלת הסיעוד של הפגייה
(צילום: דוברות בית החולים)

"כאם לעוד שני בנים בוגרים" היא משתפת,"התקופה הזו לא הייתה קלה. בתחילה לא הייתי בבית בגלל האשפוז טרם הלידה. אחר כך - התמרונים בין להיות נוכחת בבית עבורם לבין להיות בפגייה רוב הזמן כי זה כל כך חשוב לתינוק שרק נולד, הם קשים מנשוא. יחד עם זאת, הפגייה הייתה לי בית.
קראו גם:
"ארי חוגג יום הולדת שנה בעוד מספר ימים. ראיתי בפייסבוק שעמותת לה"ב - העמותה למען הפגים בישראל, מחפשת מתנדבים ליום המעשים הטובים וחשבתי שזה בול, ממש סגירת מעגל בשבילי - שנה לאחר הלידה. הצלחתי לגייס לא מעט דברים למען המשפחות בפגייה ולמען הצוות הנפלא. מקום העבודה שלי "Redwood International Sports" תרמו באהבה מארזים עבור הצוות והמשפחות השוהות בפגייה ופינוקים למטבחון, מכיוון שהמשפחות מבלות את רוב יומן בפגייה. בנוסף, ההורים והילדים בכיתות של הבנים הגדולים בבית ספר יסודי עמל בכפר יונה תרמו כסף עימם קנינו להיום מאפים טובים והצלחתי לגייס גם תרומה מחברת או אייט שתרמה שמני אמבט למשפחות מחברה של מוצרי תינוקות".