לאחר שנתיים של קורונה שבהן התקיימו חגיגות יום העצמאות במתכונת מצומצמת בלבד, כל ערי השרון חוזרות לשגרה. אביב גפן, שירי מימון ונטע ברזילי יקיימו סיבוב באזור, רן דנקר וזהבה בן מנצלים את הפופולריות המתחדשת שלהם בעקבות "הכוכב הבא" ו"האח הגדול", גם חן אהרוני צף על גלי האירוויזיון, ועידן חביב מוכיח שזה העידן שלו (לפחות מבחינת גובה שכר הטרחה).
1 צפייה בגלריה
חגיגות עצמאות
חגיגות עצמאות
חגיגות עצמאות
(צילום: עידו ארז)
קראו גם >>>>
מנגד, להקת הכל עובר חביבי הוותיקה מוכיחה שלעבר יש גם העתיד. וחוץ מזה יופיעו להקות מקומיות. ומופע זיקוקים? יש ערים שביטלו. בכפר סבא יטיסו לאוויר זיקוקים שקטים. בכל שנה, האירועים על בימות הבידור העירוניות הם הזדמנות מצוינת לאמנים לגרוף קופה. השנה, כך נראה, העלויות כבר לא בשמיים.

כפר סבא: 359 אלף שקל לחגיגות

תושבי העיר יוכלו ליהנות ממופעים מוזיקליים במגוון בימות ברחבי העיר. את טקס המעבר ליום העצמאות שייערך על בימת כיכר העיר בקניון ערים תפתח הלהקה הייצוגית של הקונסרבטוריון העירוני בניצוחו של עפר עין הבר. לאחר מטח הזיקוקים השקטים, תעלה לבמה המרכזית הזמרת נטע ברזילי, ואחריה תופיע יחד עם להקתה, הזמרת נסרין קדרי. על הבימה ברחוב ויצמן פינת הרצל תופיע להקת נתנאל קופרמן שתרקיד את הקהל בנוסח חסידי.
את בימת היכל התרבות שתוקדש להופעות הגיל השלישי יחלקו להקת ROCKSABA ולהקת גילרון. ולבסוף, תסיים להקת הכל עובר חביבי הוותיקה.
על הבימה בוויצמן פינת רוטשילד תעלה להקת קאברים, ואחריה יופיעו חן אהרוני ואביב גפן. על בימת הנוער בפארק העירוני יופיעו להקות נוער מקומיות: להקת המפלצת מלוך נס ציונה, להקת לונה, להקת סיציליה, ולהקת שלי והביז - כולן נבחרו לאחר אודישנים. בהמשך יעלה לבמה די.ג'יי סקאזי וינגן מוסיקת טראנס קצבית שתרקיד את המבלים. את הערב יסגור הזמר עדן מאירי. בשכונת עלייה יופיעו בחג דודו אהרון, ציון גולן ואומנים מקומיים. בשכונות קפלן ויוספטל ב־5.5 יופיעו ברחבת קולנוע חן דודו אהרון, מוטי טאקה, אומנים מקומיים וכן ייערכו מופעים והפעלות לילדים.
מהעירייה נמסר כי עלות ההופעות של שבעת האמנים עומדת על 359 אלף שקל.

הוד השרון: 355 אלף שקל לשלוש במות

אביב גפן והתעויוט, דיקלה, עברי לידר וזהבה בן (במופע חצות) יככבו בערב החג במופע המרכזי בפארק 4 עונות. אחרי הזמרת המקומית שרית גיל, יעלו על הבמה שרי ועוזי פוקס במופע להיטי שנות ה-70.
במתחם הצ'יל אאוט יופיעו אמנים מקומיים ודי.ג'יי יניב סתם - במסיבה עד אור הבוקר. בספורטק תיערך מסיבת עצמאות לבני ובנות נוער עם צוקי, אגם בוחבוט, לירן דנינו ושחר סאול. במתחם העירייה ייערך אירוע לילדות ולילדים עם צרכים מיוחדים, שיכלול מופעי ודוכני קרקס, אמן בועות סבון, דוכני אוכל ועוד. העלות הכוללת של האמנים בשלוש הבמות עומדת על 355 אלף שקל.

רעננה: התקווה 6 ב-80 אלף שקל

חגיגות העצמאות יתקיימו השנה בסימן 100 שנים לרעננה. על הבימה המרכזית בפארק רעננה יופיעו עידן חביב (שיעלה לקופת העיר 94 אלף שקל) ושירי מימון (שתגבה 82 אלף שקל), ואחריהם רן דנקר (85 אלף שקל) ולהקת "התקווה 6" (80 אלף שקל). לרגל החג נערכת עיריית רעננה עם מגוון רחב של אירועים, מופעים ופעילויות שיתקיימו בערב החג החל מהשעה 20:00, בהשתתפות מיטב אומני ישראל כמו גם אומנים מקומיים.
גם השנה תוקם במת הופעות מרכזית בפארק רעננה ובה מופעים לכל המשפחה ומיד לאחר מכן תהפוך לבמת הנוער.

רמת השרון: רוחמה רז, נטע ברזילי

אירועי יום העצמאות ה-74 יכללו ארבע במות ועשרות אמנים. על הבימה המרכזית, בחניון מכבי ברחוב הנצח, יעלו בערב החג - נטע ברזילי, אברהם טל, דקלה, SHIRAN ולהקתה, ותקליטנים מתחלפים. עלות ההופעות של אברהם טל ונטע ברזילי: כ-85 אלף שקל כל אחד, ודקלה בעלות של כ-70 אלף שקל.
על בימת הילדים בפארק הנצח יעלו הגר אורן, מני ממטרה ועדי ביטי. על בימת הזמר העברי, בחלקו הצפוני של פארק הנצח, ייערך ערב זמר משירי יורם טהרלב בהשתתפות - רוחמה רז, טל סונדק, דורית ראובני ואופירה גלוסקא. על בימת הצעירים (אף היא פארק הנצח), יעלו: אילונה – מופע להקה, אלון עדר ולהקתו, עודד פז והקסדות ורביב כנר. חגיגה קהילתית תיערך בפארק החבלים בשכונת נווה גן.
במוצאי יום העצמאות יימשכו המופעים בפארק הנצח עם שלומי שבן, אסף אמדורסקי ויעל קראוס בשירי שלישיית החלונות הגבוהים.

הרצליה: חגיגות ב־200 אלף שקל

חגיגות ב-16 מרכזים קהילתיים, סיורים בחינם במוזיאונים, שירה בציבור, הרקדות, פעילויות ספורט מודרכות, המשט הלאומי במרינה ומסיבות מוסיקליות עם אמנים - כך יציינו השנה את יום העצמאות בהרצליה. במסיבת העצמאות לנוער שתיערך בפארק הרצליה יופיעו רביד פלוטניק ואושר כהן והתקליטנים יערה רון, איתי גאלו ועידו שוהם. רייב עצמאות לצעירים מעל 21 ייערך ב"פארקר" שבפארק הרצליה עם די.ג'יי דרקו ודי.ג'יי דרוויש ולהקת הבלוז רוק פול טראנק; שירה בציבור תיערך בגינת בית ראשונים, עם המוזיקאית איילה לוי, העלות הכוללת, כך על פי העירייה, היא כ־200 אלף שקל.
ביום העצמאות ייערכו סיורים מודרכים למשפחות בעקבות ארגון ה"הגנה" וימיה הראשונים של הרצליה, בצוותא עם מורת הדרך מיכל וייסמן, בליווי שני שחקני שטח. מוזיאון בית ראשונים יפתח את שעריו ויקיים סיורים מודרכים. גם מוזיאון הרצליה לאומנות עכשווית יקיים סיור מודרך בתערוכות.