"כמו במחנה פליטים": הרוחות העזות אמש (חמישי) גרמו לעצים רבים לקרוס בהוד השרון, חלקם על כבלי חשמל, שהותירו תושבים רבים בעיר, בעיקר ברחובות בן גמלא והרצל במרכז העיר, ללא חשמל למעלה מיממה.
1 צפייה בגלריה
ראש העירייה אמיר כוכבי בשטח
ראש העירייה אמיר כוכבי בשטח
ראש העירייה אמיר כוכבי בשטח
(צילום: פרטי)
"כבר למעלה מ-24 שעות שאנו נמצאים בחושך, זה משהו שאי אפשר לדמיין, כמו מדינת עולם שלישי. אומנם הרוחות היה משהו קיצוני, ואנחנו מבינים שיכולים לקרוס עצים, אבל עד עכשיו אין לנו חשמל. זה פשוט מטורף".
"נערכנו לשבת בלי חשמל", פנו תושבים ל"מיינט הוד השרון", "היינו בטוחים שעד כניסת השבת יחזור החשמל, אבל הוא לא חזר. עשינו קידוש בחושך, ועדיין אין צפי לתיקון התקלות. זה פשוט מטורף. אין לנו גם איך להטעין ניידים - פשוט כמו במחנה פליטים. משהו דפוק בתשתיות של העיר הזו שכל מזג אוויר קיצוני חלקים נרחבים בה פשוט מושבתים, אם זה בהצפות ואם זה בהפסקות חשמל. אומנם העירייה מנסה לסייע, ורואים אפילו את ראש העירייה ברחוב שלנו, אבל זה מוגזם לכל הדעות".
אמיר כוכבי פרסם פורסט בשעה האחרונה ובו כתב: " צוות של חברת חשמל לקראת סיום עבודות באזור בן גמלא. מתקלות שנגרמו מקריסת עץ ענק משטח פרטי על קווי המתח מה שהוביל לקריעתם. בתקווה שלבתים המושפעים יוחזר החשמל בשעה וחצי הקרובה.
במקביל, שתי תקלות מרכזיות באזור הרצל (נגרם מנפילת עצים משטח פרטי) ואסף הרופא (פיצוץ של מגשר מתח גבוה) פעלנו להחזיר חשמל לבתים רבים באזור המזרחי אבל התיקונים המלאים ימשכו לתוך הלילה.
אני יודע שרבים נמצאים בעלטה כ 24 שעות - בכל מקרה דחוף או בקשה לסיוע יש לפנות למוקד 108 בשיחה או בוואטס אפ במספר 050-2344446 ונפעל לסייע. הצוות של חברת חשמל הוקצה לעיר עד גמר התקלות וזאת למרות התקלות הרבות בערים אחרות.
"תודה לסיור, לפיקוח העירוני, לאגף שפ״ע ולמוקד העירוני על העבודה המאומצת והמסורה בתנאי מזג אויר קשים ב 24 השעות האחרונות".