אתמול (ראשון) החליט בית משפט השלום בכפר סבא לחייב את בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו לשלם חצי מיליון שקלים לדנה כשדי, שלגביה רמז כי ניהלה קשר רומנטי עם ראש מפלגת כחול לבן דאז, בני גנץ שכשדי הייתה פעילה במפלגתו, וכן פרסם את תמונתה.
1 צפייה בגלריה
מימין: בני גנץ ודנה כשדי ויאיר נתניהו
מימין: בני גנץ ודנה כשדי ויאיר נתניהו
מימין: בני גנץ ודנה כשדי ויאיר נתניהו
(צילומים: מתוך הפייסבוק של יאיר נתניהו)
קראו גם >>>
פסק הדין ניתן בהיעדר הגנה לאחר שכתב התביעה הוגש באוגוסט 2020 והומצא בדואר רשום לביתו של נתניהו, אולם יאיר נתניהו לא הגיש עד היום את כתב ההגנה .את התביעה הגישה דנה כשדי, התומכת בבני גנץ ומפלגת כחול לבן. הרקע לתביעה הוא שני ציוצים של יאיר נתניהו בהם רמז בחשבון הטוויטר שלו, ללא שום זיקה למציאות לקשר אינטימי בינה לבין גנץ, כך על פי כתב התביעה.
התביעה, שמומנה דרך גיוס המונים, נפרסה על פני כ-120 עמודים ובה נטען כי הוכפשה על ידי נתניהו הבן וכן כי עברה לדבריה: "הטרדה מינית ברשת".
בית משפט השלום בכפר סבא ציין בהחלטה נגד נתניהו כי: "ניתן בזה פסק דין נגד הנתבע בהעדר כתב הגנה, הנתבע ישלם לתובעת את הסכומים הבאים: 1. סך של 500 אלף שקל בגין תביעת התובעת, בצירוף הפרשי ריבית והצמדה כחוק ממועד הגשת תביעה 25.8.2020 ועד למועד התשלום בפועל".
"2. סך של 6,250 בגין הוצאות משפט (אגרה) כפי ששולמו על ידי התובעת עד שלב זה בצירוף הפרשי הצמדה וריבית כחוק מיום הגשת התביעה ועד למועד התשלום המלא בפועל. סך של 26,465 שקל בצירוף מע"מ כדין בגין שכר טרחת עורך דין לתוספת של כלל לשכת עו"ד".