במשך 10 ימים רצופים, ביום ובלילה, באמצעות מזרק ומזון מרוסק, הצליח ראש עיריית רעננה חיים ברוידא להציל את הכלב המשפחתי, ברט, מהרדמה, כפי שהמליצו הגורמים המקצועיים: "ביום חמישי האחרון ברט התאושש. דמעות של אושר".
2 צפייה בגלריה
חיים ברוידא והכלב המשפחתי
חיים ברוידא והכלב המשפחתי
חיים ברוידא והכלב המשפחתי
(צילום: פרטי)
כך תיאר חיים ברוידא את השתלשלות המאורע המשפחתי המשמח: "לוותר?! זה לא בלקסיקון שלי. קוראים לו ברט. 16 שנה הוא איתנו ושלנו. הכלב שממתין בכל שעה לשובם של כל בני הבית ליד הדלת, והזנב מכשכש מאושר. במונחים של גיל האדם, הכלב ברט חצה את גיל 86.

2 צפייה בגלריה
משפחת ברוידא וברט
משפחת ברוידא וברט
משפחת ברוידא וברט
(צילום: פרטי)

"לפני שבועיים, הזעקנו את הילדים להיפרד ממנו. (צילמתי אותם ממרחק שלא יבחינו בי). ההמלצה המקצועית הייתה להרדימו. הוא שכב בעריסה שלו, מבלי יכולת להזיז איבר וסירב לעכל מזון. הדמעות זלגו.
קראו גם:

"רק בתוכי קיננה תחושה של תקווה. שטרם הגיע העת להיפרד. לא ויתרתי. 10 ימים רצופים, ביום ובלילה, באמצעות מזרק ומזון מרוסק הזנתי את ברט. ימים שבין תקווה ליאוש. הייתה תחושה שהוא מתחזק. אך כאשר ניסה להתרומם על רגליו, מיד קרס. ביום חמישי האחרון, בשעת לילה מאוחרת, חזרתי הביתה. הוא עמד שם על רגליו בפתח הדלת. מכשכש בזנב ונובח בהתלהבות כמכריז. אני כאן. דמעות של אושר. זר לא יבין זאת".