חג סוכות עצוב: אפרת גבר, תושבת כפר יונה, ומי שניהלה את המתנ"ס מגוונים-גולן ברמת השרון נפטרה בטרם עת ביום שישי האחרון.
4 צפייה בגלריה
אפרת גבר ז"ל
אפרת גבר ז"ל
אפרת גבר ז"ל
(צילום: פרטי)
אפרת הייתה אשת קהילה מאוד ידועה באזור השרון ואהובה מאוד, שרבים צפו לה גדולות במהלך הקריירה שנקטעה בטרם עת עקב מחלה חשוכת מרפא. הותירה אחריה בן זוג ושלושה ילדים קטנים אריאל, אבישג ואדל.

4 צפייה בגלריה
אפרת גבר ז"ל
אפרת גבר ז"ל
אפרת גבר ז"ל
(צילום: פרטי)

בעלה מוטי גבר ספד לה: "אפרת שלי, אשתי היקרה. אהבת חיי. האישה של חיי. לאחר חודשים קצרים כל כך, מהולים בתקווה ובייאוש, נפרדת מאיתנו בשישי האחרון. רגשות של כאב ענק, החלל העצום שהותרת והמחשבה שזה לא נתפס בעצם ושעוד רגע נתעורר מהסיוט - סרט רע שנקלענו אליו. 22 שנה היינו יחד. אהובתי. פוקה שלי. בנינו בית ומשפחה לתפארת (3 ילדים מדהימים). אני תקווה שאצליח לעמוד בציפיות שלך, כשתשגיחי עלינו מלמעלה, ואמשיך לגדלם כמיטב יכולתי. מתגעגע וחסרה לי המון. תנוחי על משכבך בשלום אהובה שלי ותשמרי עלינו מלמעלה".

קראו גם:

חברתה, רחלי טייאר: "אמנם הרב אמר שלא מספידים בחול המועד, אבל איך אפשר להתעלם מהטרגדיה. אני עדיין לא מאמינה וקולטת, שאפרת האהובה כבר לא איתנו יותר ולדבר עליך בלשון עבר. נפרדנו ממך בכאב עמוק ובצער רב. את חברה ואישה מדהימה שהשאירה חותם ורושם בלתי נמחק על כל מי שזכה להכירך. את אשה מדהימה למוטי ואם לביאה ומסורה לאריאל אבישג והודל, בעלת לב ענק וסבלנות אין קץ. הלב הרחב והטוב שלך פגש בהרבה אנשים ונגע בהרבה לבבות. תמיד ידעת לראות את הטוב באנשים ולהתייחס לכולם בכבוד ובשוויון.
"החוכמה, התבונה והסקרנות שלך היו מעוררות השראה. אהבת ללמוד, להתפתח ולהעשיר את עצמך ואת סביבתך. היופי, הכריזמה והחן שלך משכו אנשים אליך, והחיוך והצחוק המתגלגל שלך היה מדבק. היית אישה מלאת אנרגיה ועשייה; ללכת לא הספיק לך, אז רצת מרתונים️. תמיד מוכנה לעזור ולתמוך באחרים. החסד והאצילות שלך היו שם דבר, ותמיד הקרנת אור וחום לסובבים אותך. עפת על החיים והיית גדולה מהחיים. אפרת, את תחסרי לנו מאוד, זכרך וחיוכך ימשיכו לחיות בליבנו לעד".

4 צפייה בגלריה
אפרת גבר ז"ל
אפרת גבר ז"ל
אפרת גבר ז"ל
(צילום: פרטי)

חברתה בשמת דהן ספדה לה אף היא: "אפרת קרן אור שאת, זה לא נתפס שאת כבר לא כאן. לא ספדו לך בגלל חול המועד אבל יש כל הרבה לספר עלייך. על האור שהכנסת לכך מקום בו היית, על האנרגיה הכיפית, על התיקי תיקי שצריך כדי לקדם דברים. איך דאגת תמיד לכולם. ואיזה אמא לביאה שראתה קודם את ילדיה. כמה בכינו מצד אחד אבל גם כמה צחקנו מצד שני. סליחה מחילה וכפרה. נוחי על משכבך בשלום אהובה שאת".
במגוונים מסרו: יום עצוב בשבילנו במגוונים. אפרת גבר שניהלה את מגוונים גולן בין השנים 2020-2022 כבר לא איתנו. כל מי שזכה להכיר את אפרת הכיר אישה של חזון, חסד ועשייה. אישה אצילית ולוחמת אמיתית. היתה לנו זכות גדולה להכיר ולעבוד יחד. אפרת הותירה אחריה בן זוג ושלושה ילדים קטנים אריאל, אבישג ואדל. משתתפים בצער המשפחה. יהי זכרה ברוך".