כאב שאין לו סוף: שלושה שבועות לפני תחילת המלחמה, רס״מ מארק קונונוביץ׳ בן ה-35 מהרצליה הפך לאב בפעם הרביעית, הוא כמעט לא ראה את בתו הקטנה בגלל שהותו בלחימה, ביום שני השבוע הוא נפל באסון קריסת הבתים ברצועת עזה.
3 צפייה בגלריה
מארק קונונוביץ' ז"ל
מארק קונונוביץ' ז"ל
מארק קונונוביץ' ז"ל
(צילום: פרטי)
קונונוביץ' עבד ביחידה לאבטחת מאוימים של משרד המשפטים T&M. הוא החל לעבוד בחברה כמאבטח לפני חמש שנים, מאז התקדם לתפקיד מנהל משימה ביחידה.
מנהלו וחברו לעבודה, אסף, ספד לו: "הוא היה אב מסור לילדים - מדי פעם שיצא בגיחות מעזה הוא סיפר על הלחימה הקשה, הקרבות העזים.
פשוט לא מעכלים שהאיש שאהב כל כך את המדינה, שלא נולד כאן שנתרם , סייע התנדב ולחם לא ישוב עוד למשפחה שלו שאותה כל כך אהב".

3 צפייה בגלריה
רס"ם מארק קונונוביץ' ז"ל
רס"ם מארק קונונוביץ' ז"ל
רס"ם מארק קונונוביץ' ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

מיכה בלסקי, חברו של מארק, ספד לו: "אח שלי יקר, מרקוזה הגיבור. לא על הרבה אנשים אפשר להגיד את המילה חבר. אתה חבר, אחי. ידעת שאתה חבר. מי שהכיר אותי ידע שיש לי חבר בשם מארק. אח יקר. אני ונסטיה אוהבים אותך. אנחנו נתמוך הכי הרבה שאפשר באוראל ובילדים.
"מי שהכיר אותך ידע ויודע שבאמת אתה בנוי מהחומר הטוב ביותר. חכם, יפה, חזק, רגיש עם לב ענק. הייתה לי חרא הרגשה לגביך. דאגתי לך המון. דיברנו הרבה בזמן המלחמה. כל הזמן אמרת: 'הכל טוב, אל תדאג'. אהבת אותנו מאוד. אהבנו ונמשיך לאהוב אותך, אחי. איזה באסה, אחי פשוט באסה. נוח על משכבך בשלום".


גם ראש עיריית כרמיאל, בה גדל, ספד לו ואמר: "21 מטובי בנינו נפלו אתמול בקרב ברצועת עזה, וביניהם רס"ם במיל' מארק קונונוביץ' שגדל והתחנך בכרמיאל, היה בן 35 בנופלו. מארק, אב לארבעה, התגורר בהרצליה, היה לוחם בגדוד 8208 חטיבה 261 נפל בקרב בדרום רצועת עזה. הלוויתו תתקיים בהרצליה. עיריית כרמיאל ותושבי כרמיאל מרכינים ראש ומחבקים את המשפחה".

קראו גם:

הלוויתו של רס"ם (במיל') מארק קונונוביץ׳ ז"ל תתקיים היום - יום רביעי, 24.1.24, בשעה 19:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין ברחוב פינסקר בעיר. בעירייה מבקשים כי "משעה 19:00 נלווה את מארק ז״ל ואת המשפחה ונעמוד עם דגלי ישראל ברחוב פינסקר, בין הרחובות ז׳בוטינסקי לאבן עזרא (נבקש לא להגיע עם רכבים לאזור)".
יהי זכרו ברוך.