"הילד ניבל את פיו", כך אמרה גננת בת 39 מרעננה לאחר שביום חמישי האחרון נחקרה בעקבות תלונה במשטרה שהגישה אמו של ילד שלדבריה הגננת שטפה לו את הפה בסבון, כך מפרסם רענן בן צור מ-ynet.
2 צפייה בגלריה
"גרסתו של הילד אמינה"
"גרסתו של הילד אמינה"
"גרסתו של הילד אמינה"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי הפרסום, מדובר על אירוע חמור שהתרחש בחודש מאי האחרון, בו הגננת, כך בחקירתה, שטפה את פיו של אחד מהילדים בחוזקה במים וסבון זאת לאחר שלדבריה "ניבל את פיו ללא הפסקה. האם מיהרה להגיש תלונה במשטרה, ורק לאחר כחודש האירוע נחקר.
במקביל גם משרד החינוך קיבל את התלונה ונערך לגננת שימוע שבסופו הוחלט שלא להשעותה, אלא להרחיקה מהגן. למרות החשד, ולמרות ההרחקה, הגננת המשיכה לעבוד כמחליפה בגנים אחרים.

2 צפייה בגלריה
גננת צועקת על ילד
גננת צועקת על ילד
הרחקה לשלושה חודשים
(צילום המחשה: shutterstock)

בחקירת המשטרה עלה כי גרסת הילד אמינה, ובעקבות כך ביום חמישי האחרון זומנה הגננת לתשאול, שבסיומו החליטה המשטרה להגיש בקשה לבית המשפט לשחרר את הגננת למעצר בית בתנאים מגבילים.
קראו גם >>>
בדיון התנגד סנגורה לתנאי של איסור העבודה עם ילדים וטען כי מאז האירוע היא עובדת בגנים אחרים כך לפי החלטת הרשויות המוסמכות. בהחלטה קבע בית המשפט כי הוא מקבל את בקשת הסנגור "מבלי להקל ראש בביצוע העבירה, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי עבירה זו הייתה ידועה לרשויות המוסמכות והצעד שננקט היה העברתה לעבודה בגנים אחרים". בית משפט הוציא צו הרחקה לגננת מהגן שבו התרחש האירוע למשך שלושה חודשים וכן אסר עליה ליצור קשר עם הורי וצוות הגן למשך שלושה חודשים.