רס"ר (מיל') דן ווידנבאום ז"ל (24) מרעננה, שנפל ביום שישי האחרון בקרב במרכז רצועת עזה, יצא לטיול בדרום אמריקה וחזר לארץ זמן קצר לפני טבח 7 באוקטובר. הוא היה היה תלמיד בבית הספר המדעי טכנולוגי אמי"ת כפר בתיה. עם פרוץ המלחמה הוא חזר ארצה מטיול בדרום אמריקה כדלי להתחיל וללמוד פיזיותרפיה ונפל בקרב: "החיוך שלו לא היה יורד מהפנים".
1 צפייה בגלריה
דן ווידנבאום ז"ל
דן ווידנבאום ז"ל
דן ווידנבאום ז"ל
(צילום: פרטי)
מהנהלת קרית החינוך אמית כפר בתיה ברעננה, בה למד דן ווידנבאום הי"ד נמסר כי הקריה כולה אבלה על נפילתו של  דן , בוגר אהוב, מוכשר בכל תחום שבו עסק ואהוב על כל חבריו: "דן היה אמור בימים הללו להגשים חלום ולהתחיל בלימודי פיזיותרפיה. בתקופת החגים הוא היה בטיול בדרום אמריקה וחזר מעט לפני המלחמה. לאסוננו הוא נפל על משמרתו. אנו מבקשים לחבק את הוריו היקרים, את כל המשפחה והחברים בשעה הקשה".


אילנית ימיני, יועצת בית הספר המדעי טכנולוגי  שבקרית החינוך, שבו למד דן,  אומרת כי בדן היה שילוב מופלא של כישרונות: "קשה לתאר את האישיות המופלאה של דן. הוא היה  "המושלם" של החבר'ה. הוא היה תלמיד מצטיין האהוב על חברים ומורים, ספורטאי, נעים הליכות ותמיד עם חיוך מקסים על פניו. מעל הכל היתה בו ענווה שלוותה בשקט עוצמתי. הוא היה אדם שהביא לעולם אור, תרם ופעל והתנדב אבל תמיד בצניעות. דן בחר בשירות משמעותי כלוחם בצה"ל מתוך אהבה ואכפתיות למדינה ולעם. ליבנו עם הוריו ועם כל אוהביו". כזכור, בבית הספר למד גם סגן הדר גולדין, קצין צה"ל שגופתו עדיין לא הושבה מעזה מאז נפל במבצע צוק איתן.  
אחותו של דן, אור, העלתה לאינסטגרם צילום מסך של ההודעות ששלחה לו בטרם נפילתו, שבהן כתבה כי היא מתגעגעת אליו. על צילום המסך כתבה אור: "עוד מחכה שתענה".
ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, תושב רעננה צירף סרטון בו נראה דן ז״ל (בסרטון המדריך משמאל), מאמן ילדים לקראת השירות בצה״ל.

קראו גם:
"הרבה מאד לוחמים מהקהילה כאן ברעננה נפלו במלחמה בעזה. מלחמה למען קיומנו בארץ ישראל. יובל, אחד החניכים בקבוצה סיפר: החיוך של דן לא היה יורד מהפנים שלו לרגע ורק לפי זה יכולת לזהות אותו מקילומטרים. חיוך שהיה הופך כל אקט קשה למשחק ילדים. היכולת שלו לדעת מה עובר עליי בלי שאצטרך להוציא הגה מהפה. הוא לא נהג להרבות במילים אבל כל מילה פגעה בול. הצניעות הענווה והלב הגדול שלו הפכו אותו למעבר למאמן- לאח גדול, הרגשנו בנוח לספר לו הכל. אני מאחל לכל אדם שיכיר דן משלו, אדם שאפשר לספר לו הכל ושידע לתת את המילה הנכונה בלי לשפוט, שיידע לתמרץ אותך ולדחוף אותך למצוינות עם חיוך מדהים ולב רחב שפשוט מעורר השראה".