הפשע מתעורר בשרון: בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בשלושה ימים את מעצרו של אלי מוסלי, מארגון הפשע מוסלי, שנעצר בחשד להשלכת רימונים לעבר בתים בהרצליה וברמת גן בתחילת השבוע. בדיון טען נציג המשטרה כי מוסלי חשוד ששלח את המבצעים להשליך את הרימונים.
2 צפייה בגלריה
רימון הלם הושלך לכיוון ביתו של איציק סבג
רימון הלם הושלך לכיוון ביתו של איציק סבג
רימון הלם הושלך לכיוון ביתו של איציק סבג
(צילוםים: המחשה, שאטרסטוק)
כזכור, ביום רביעי האחרון הושלך מטען חבלה לעבר בית הגיס של איש עסקים מוכר בהרצליה פיתוח המזוהה עם שוק ההון. אמש נזרק רימון לעבר בית הוריו של איש העסקים, שלא שוהה כרגע בישראל. מדוברות המשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר דיווח על פיצוץ ברחוב גלי תכלת בהרצליה. כוחות משטרה וחבלה הגיעו למקום. על-פי החשד, הרקע לאירוע הינו פלילי. נפתחה חקירה לבירור הנסיבות".

2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
ניידת משטרה
(צילום: יאיר שגיא)

קראו גם:

על פי גורמים במשטרה, הרקע להשלכת הרימונים הוא מאבק בין ארגוני פשע מוכרים בישראל. מדובר בחמישה מקרים לפחות שאירעו בימים האחרונים, שבהם נזרקו רימוני רסס ומטעני חבלה לעבר בתיהם של אנשי עסקים או מקורביהם, המתגוררים ברחוב גלי התכלת בהרצליה פיתוח "זאת, עקב קרבתם לראש ארגון הפשע ערן חייא. בתגובה, זרקו אנשיו של חייא רימוני הלם, רסס ומטענים לשישה מקורבים למוסלי, המתגוררים בתל אביב וברמת גן. בכל המקרים לא נפגעו בני אדם".