בשורה לחיילות ולחיילי העיר כפר סבא: משבוע הבא יוחזרו ויפעלו בעיר שאטלים לעיר הבה"דים שבדרום.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: דוברות עיריית מודיעין
צילום המחשה: דוברות עיריית מודיעין
צילום המחשה: דוברות עיריית מודיעין
מדובר בשירות שסיפקה בעבר רכבת ישראל והופסק לפני למעלה משנה, טרם כניסתו של ראש העיר רפי סער לתפקיד. מאז נכנס לתפקידו, פעל ראש העיר יחד עם סגנו ומחזיק תיק התחבורה עילאי הרסגור-הנדין מול הגורמים המקצועיים ומול משרד הביטחון להחזרת השירות, המאפשר לחיילים המשרתים בעיר הבה"דים להגיע לבסיסם בנוחות ובפרק זמן קצר באופן משמעותי.
השאטלים החדשים יופעלו ישירות על ידי משרד הביטחון, שנענה לפניית עיריית כפר סבא בנושא, כאשר מערך השאטלים ייתמך לוגיסטית על ידי עיריית כפר סבא ויבוצע בשיתוף פעולה עם רכבת ישראל והנהלת מתחם התחנה המרכזית.
השאטלים יצאו מהתחנה המרכזית בכפר סבא בכל יום ראשון, קו ראשון בשעה 07:00 בבוקר וקו שני ייצא בשעה 07:30. תחילת הפעלת השאטלים בעיר תחל ביום ראשון הקרוב, 10.11.19.
ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא קשובה לצורכי כל תושביה, ביניהם חיילות וחיילי העיר ומתן מענה לרווחתם. אני שמח שמשרד הביטחון נענה לפניות שלנו בנושא, הצטרף ליוזמה ולקח על עצמו את הפעלת מערך השאטלים, בסיוע ובתמיכה של עיריית כפר סבא, ובשיתוף עם מתחם התחנה המרכזית".
סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין: "רווחתם של חיילי צה"ל חשובה לי מאוד. מאז פנו אלי חיילים והוריהם לגבי ההסעות, לא היה שבוע שלא עסקתי בכך. ביחד עם הצוות העירוני המקצועי יצרנו קשר עם משרד הביטחון ועם הנהלת מתחם התחנה המרכזית, דאגנו לעמוד בכל דרישות האבטחה והסדרנו את ההפעלה הקבועה של השאטלים הישירים לעיר הבה"דים. החל מהשבוע הבא הדרך לבסיס תתקצר באופן משמעותי. השאטלים יפעלו באופן ישיר, ללא צורך בהחלפת קווים ועם אפשרות עבור החיילים לישון עוד קצת זמן בלילה, במקום לקום בשעות מוקדמות".