קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, נבחרה לבצע עבור קבוצת מבנה (עבור החברה הכלכלית) פרויקט משרדים במרכז "שרונה" כפר סבא בהיקף כספי של כ-170 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
צילום הדמייה: יח"צ
צילום הדמייה: יח"צ
צילום הדמייה: יח"צ
אלקטרה בנייה, חברת הבת של אלקטרה בע"מ, תבצע את הפרויקט שכולל 17 קומות משרדים על שטח של כ-27,000 מ"ר, הריסת 2 קומות חניון תת קרקעי וביצוע ביסוס ו-2 קומות חניון חדשות. בנוסף, יכלול הפרויקט חניון תת קרקעי על שטח של כ-6,581 מ"ר ו-6 קומות חניון עילי על שטח של כ-17,105 מ"ר . הפרויקט צפוי להתחיל מיידית ולהסתיים בסוף שנת 2023.
הפרויקט מצטרף לשורת פרויקטים בהם זכתה אלקטרה בנייה בשנתיים האחרונות, ביניהם: מגדל ’בראשית בבלי’ בת"א (כ-275 מיליון שקל); פרויקט בניית מתחם אמדוקס ברעננה (כ-330 מיליון שקל); פרויקט הספריה הלאומית החדשה בירושלים (כ-375 מיליון שקל); מגדל ’בית ליסין’ בת"א (כ-130 מיליון שקל) ועוד.
הפרויקט הנ"ל מהווה אחד מתוך שורה של פרויקטים משמעותיים אותה יוזמת קבוצת מבנה אשר כוללים את מתחם הסוללים ב"ת לבניית 360 יח"ד ו 76,000 מ"ר משרדים בניין בהרצליה פיתוח בניין משרדים באזור התעשיה חולון ועוד.
ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בניה: "אנו שמחים על הבעת האמון ושיתוף הפעולה עם קבוצת מבנה בפרויקט חשוב זה, שמאפשר לנו לתרום מיכולותיה המקצועיות של הקבוצה, ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע".