בשבוע שעבר התקיימו בחירות בבית המתנדב בכפר סבא לתפקיד יו"ר מועצת ארגוני המתנדבים ולמועצה עצמה. מי שזכה בתפקיד יו"ר המועצה לשנתיים הקרובות הוא מאיר אהרוני, שיחליף את היו"ר הפורש אפרים אריאלי, שכיהן בתפקידו במשך שלוש שנים.
1 צפייה בגלריה
צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה
בכפר סבא פועלים כ-20 אלף מתנדבים בכ-100 ארגוני התנדבות ועמותות. במסגרת הבחירות נבחרו גם שבעה חברי מועצה שיכהנו בקדנציה זו: עזרא שמיע מצוות, אביבה שרייבמן ויענקל'ה לביא ממועדון השרון, איריס שחר מיד שרה, עודד שוהם מרוטרי, רובי קינן מליונס וציקי גבע.
הבחירות למועצת ארגוני המתנדבים מתקיימות אחת לשנתיים ומנוהלות על ידי אגף שח"ק – שירותים חברתיים קהילתיים של העירייה.
היו"ר הנבחר מאיר אהרוני היה מרצה לספרות ולשון במוסדות על תיכוניים, שימש כעיתונאי במעריב ובמשך ארבע שנים שהה בשליחות חינוכית מטעם הסוכנות היהודית בלימה, פרו, יחד עם רעייתו, סופרת רבי המכר, שרה אהרוני. כן, הוא כתב יחד עם שרה את האנציקלופדיה של ישראל – סדרה בת 16 ספרי מידע בעברית ובאנגלית. השנה הוא זכה בפרס גלר היוקרתי להתנדבות, כיהן כנשיא רוטרי כפר סבא, בחמש השנים האחרונות פעיל במועצת ארגוני המתנדבים, חבר פעיל בקרן סיוע לנזקקים, ותרם יחד עם שרה 700 ספרי ילדים ורומנים פרי עטה לנזקקים.
"כשם שעשיתי הכול כדי להצליח בפרויקטים אחרים בחיי, כך בכוונתי לעשות את המרב למען ארגוני המתנדבים הפועלים בעיר", אמר אהרוני לאחר בחירתו. "המתנדבים עושים מלאכת קודש למען הקהילה, ויש לעשות להגברת שיתופי הפעולה בין הארגונים השונים ולייעל את הסיוע ההדדי, על מנת להקל על העשייה המבורכת הזאת. בכוונתי לפעול למען שיתופי פעולה בין הארגונים, על מנת להפיק את המרב מהפעילות הרוחשת בכל גוף התנדבותי בכפר סבא".