השחקן ידין גלמן הוא גיבור אמיתי. עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר יצא בלי להסס מביתו אל עוטף עזה, ושם נלחם במחבלי חמאס הרצחניים שחדרו לישראל וניסו להשתלט על קיבוץ בארי. בקרב הזה הוא נפצע אנושות כשנורה בחזהו וביד, והועבר לטיפול נמרץ בבית החולים.
2 צפייה בגלריה
ידין גלמן ואדוה דדון בלידת בנם
ידין גלמן ואדוה דדון בלידת בנם
ידין גלמן ואדוה דדון בלידת בנם
(צילום: מתוך האינסטגרם)

אחרי תקופה ארוכה של החלמה ותעצומות נפש וגוף, בשבוע שעבר, יום ט"ו באב, הוא הפך לאבא. בנו הבכור והמשותף לו ולעיתונאית, ילידת ראשון לציון, אדוה דדון (שלה כבר יש בן, אילן בן הארבע, מנישואיה הקודמים לעיתונאי גלעד שלמור), הגיע לעולם.
ימים ספורים לאחר מכן פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה בלתי נשכחת: הצמיד שאיתו הגיע לבית החולים לאחר פציעתו ועליה כתוב: "בר סיכון לנפילה", ולצידו הצמיד שהוענק לבנו התינוק לאחר לידתו. וכך כתב:
"הצמיד שלי. מגיע ב-7 באוקטובר 2023 לבית החולים איכילוב במצב אנוש. 19 באוגוסט 2024, 10 חודשים וחצי אחרי, יוצא מאיכילוב עם הבן שלי ושל אדוה".

2 צפייה בגלריה
התמונה המרגשת של ידין גלמן
התמונה המרגשת של ידין גלמן
הפציעה והחיים החדשים. התמונה המרגשת שפרסם ידין גלמן
(צילום: מתוך האינסטגרם)

קראו גם:

זמן קצר לאחר הלידה, פרסמה גם בת זוגו דדון, פוסט באינסגרם עם התמונה המרגשת של שלושתם וכתבה: "בננו הראשון, אח לאילן, נולד הבוקר, ט"ו באב. אנחנו מאושרים ומודים על הנס שקרה לנו לפני 10 חודשים ועכשיו, וזוכרים את כל מי שנפל למען עתידנו כאן. תודה לצוות הרפואי של ביה"ח ליס באיכילוב, ובמיוחד לד"ר רן נגר ולבינת ששון, שהיו איתנו ברגע המיוחד הזה".
גלמן, שיתף את הפוסט של דדון, ארוסתו, והוסיף: "אדוה, אהובתי, תודה שהחזקת אותי בחיים והבאת לנו יחד חיים". מזל טוב!