מסיבות טבע שנערכות בשטחים פתוחים סמוך למושבים בלב השרון הפכו בשנה האחרונה לתופעה המושכת בליינים מרחבי הארץ.
2 צפייה בגלריה
מסיבת הטבע סמוך לתל מונד
מסיבת הטבע סמוך לתל מונד
מסיבת הטבע סמוך לתל מונד
(צילום: דוברות המשטרה)
ביום שבת האחרון סגרה המשטרה מסיבה שנערכה סמוך לתל מונד. "מדובר במסיבות מושקעות מאוד שמקימים אותן תוך כמה שעות'', מספר בליין שהיה נוכח במסיבה. "המסיבות האלה מושכות אלפי אנשים כי יש קבוצות בפייסבוק, טלגרם ובוואטסאפ, שם יש את כל הפרטים ואיפה זה עתיד להתרחש, כולל מיקום שנשלח למוזמנים בלבד, אבל במקרה של המסיבה בתל מונד מדובר באירוע קטן בהשתתפות כמה מאות בליינים שבאו לרקוד ולשמוח, הם לא באו להפריע למישהו''.
מנגד טוענים תושבים המתגוררים בסמוך כי מדובר במסיבות גדולות, שיש בהן אלכוהול וחומרים אסורים, המתקיימות בתוך שטחים חקלאיים וכי מדובר במטרד רעש עד השעות הקטנות של הלילה. "לא מספיק שהם מפריעים לנו התושבים, ומנגנים מוזיקה בקולי קולות בחמש לפנות בוקר, הם גם פוגעים ביבולים ובטבע, כי המסיבות האלה מתקיימות בשטחים פתוחים בהם מכניסים הרבה אנשים בבת אחת וציוד'', מסבירה תושבת תל מונד המתגוררת בפאתי היישוב. "צריך שמסיבות כאלו יהיו בפיקוח, במיוחד אם הן מתקיימות ליד בתי תושבים".
"המסיבות האלו הפכו לתופעה באזור", אומר תושב אחר. "בניצני עוז הייתה מסיבה בתחילת החודש, והייתה מסיבה נוספת ליד בת חפר ועכשיו גם פה. אין לי בעיה שאנשים יחגגו, אבל למה ליד הבית שלי?"

2 צפייה בגלריה
השוטרים שהפסיקו את מסיבת הטבע סמוך לתל מונד
השוטרים שהפסיקו את מסיבת הטבע סמוך לתל מונד
השוטרים שהפסיקו את מסיבת הטבע סמוך לתל מונד
(צילום: דוברות המשטרה)

קראו גם:
למסיבת הטבע שהתקיימה בשבת האחרונה הגיעו שוטרי תחנת שדות במסגרת סיור שגרתי אשר במהלכו זיהו השוטרים התקהלות של אנשים. השוטרים הפסיקו את המסיבה, תפסו את ציוד ההגברה ואת האלכוהול הרב שהיה בבר שהוקם במקום. בתום הפעילות עוכב לחקירה מארגן המסיבה - תושב נתניה בשנות ה-50 לחייו.
ממשטרת ישראל נמסר: "יודגש כי קיום אירוע בסדר גודל מעין זה, ללא אישורים מתאימים והקפדה על תקנות החוק עלול לגרום לנזקים לסביבה ואף לסכנת חיים".