"עוצמתי ומרגש": סרן מאור, סגן מפקד הפלוגה המסייעת בחטיבה 55 (חטיבת צנחנים במילואים) יצא בפעם הראשונה הביתה מהמילואים ללידת בנו. שבוע אחרי, הפלוגה אירגנה ברית בבסיס בו נמצא האב עם כל הלוחמים.
2 צפייה בגלריה
ברית מילה בבסיס
ברית מילה בבסיס
ברית מילה בבסיס
(צילום: דובר צה"ל)
סרן מאור מספר: ״לא הבנו את המשמעות של מה זה יעשה לנו, למשפחות וללוחמים כאן. הגיעו אלינו לוחמים שהם אפילו לא הלוחמים שלי ואמרו לנו תודה, שזה ריגש אותם ונתן להם כוחות להמשיך האלה. זר לא יבין זאת- זה היה עוצמתי ובלתי רגיל.
"אביאל, רס"פ הפלוגה, ועוד כמה לוחמים מהפלוגה אירגנו את האירוע הזה עוד לפני שאביה ילדה, יום אחרי הלידה כבר הגיעו לבית החולים עם דגלים ועשו בלאגן לכל האחיות וכולם בירכו אותנו ומיד המשיכו להפיק את האירוע הזה. הם באו ועשו הכול בשביל שזה יקרה, הם היו ערים מהלילה לפני לסדר את המקום לאירוע הזה באמצע כל העשייה שלנו.

2 צפייה בגלריה
ברית מילה בבסיס
ברית מילה בבסיס
ברית מילה בבסיס
(צילום: דובר צה"ל)

"לא חשבנו על זה בכלל והם באמת דחפו לזה ולא הציבו לנו אפשרות בחירה. בהחלט רגע שלא נשכח אף פעם ואשתי ואני וכל המשפחה מוקירים להם תודה על כך״.

קראו גם:

רס"פ הפלוגה אביאל סיפר: ״אנחנו מבינים כמה חשוב לתכנן ללוחמים שלנו רגע של הפוגה בתוך כל האימונים והלחימה כדי לעלות את המורל ולחזק אותם. היה לנו חשוב לאפשר למשפחת גברא לחוות את הרגע המיוחד הזה ביחד עם כל הפלוגה ובתוך העשייה המבצעית שלנו״.