מצילים את כלבי עזה: תושב כפר סבא רועי שפרניק, מייסד עמותת קירות שקופים הפועלת כ-11 שנים בתחום בעלי החיים, התגייס מה-7 באוקטובר ועדיין ממשיך כיום לקלוט אלפי פניות מתושבי העוטף ומחיילים על הכלבים שנכנסו מעזה לישראל וגם פניות של לוחמים שחילצו כלבים משטחי האש.
2 צפייה בגלריה
רועי עם כלב שניצל מעזה
רועי עם כלב שניצל מעזה
רועי עם כלב שניצל מעזה
(צילום: פרטי)
כל כלב שמחולץ זקוק לטיפול וטרינרי בסיסי וחלקם לטיפולים וטרינרים מורכבים יותר, חילצנו כלבים שהיו פצועי ירי ופגועים מרסיסים ויש גם כלבים רבים שזקוקים לשיקום אצל מאלף.


רועי: "הצלנו אינספור כלבים ולרבים מצאנו בית מאמץ. אנחנו עובדים עם מחלצים מתנדבים ומחלצים מקצועיים בתשלום, מייצרים שיתופי פעולה עם פעילים ועמותות למען בעלי חיים, מצלמים בהסגרים הרשותיים הקולטים את הכלבים שנכנסו מעזה בהסגר שדרות והסגר באר טוביה ובקשר עם מנהל בעלי החיים בצבא שגם מבצעים לכידות ובכך אנו עושים כל מאמץ להציל כמה שיותר כלבים משוטטים או כלבים שנלכדו להסגרים אלו ולעודד אימוצים.

2 צפייה בגלריה
כלב מעזה ששוקם
כלב מעזה ששוקם
כלב מעזה ששוקם
(צילום: פרטי)

קראו גם:

"כשהכי חשוב, שלכלבים תהיה לפחות שקיפות לגבי מצבם, ולפעול בנחרצות למצוא פתרונות לכל מי שזקוק לעזרה מה שיצמצם באופן דרסטי את כמות ההמתות של הכלבים שיש קושי למצוא להם בית. תמיכה בעשייה שלנו נותנת לנו כח להמשיך לפעול ולדעת שיש לנו גב מהציבור להציל עוד בעלי חיים, עלויות טיפולים וטרינרים לכלבים פצועים ושיקום כלבי בר שלא רגילים לחיות לצד בני אדם עולה לא מעט, יש כלבים שזקוקים לאילוף קל או טיפול וטרינרי פשוט ויש מקרים מורכבים יותר.
"האושר הוא לראות בסוף התהליך את הכלבים שטיפלנו בהם מאושרים בבית מאמץ, לכן פתחנו בקמפיין מימון המונים. הפרויקט שלנו מציל חיים".