בבית החולים הלל יפה בחדרה נקבע בסוף השבוע האחרון מותו של אופיר סספורטס (49), שנולד וגדל בכפר סבא ונפצע באורח אנוש בקטטה בפרדס חנה. לפי החשד, סספורטס הגיע לביתו של תושב פרדס חנה סאן רז לבונה (37) כשבידיו סכין במטרה לתקוף אותו עקב חברותו עם בתו, שם נפצע בעימות עמו לבונה וחשוד נוסף.
2 צפייה בגלריה
אופיר סספורטס ז"ל
אופיר סספורטס ז"ל
אופיר סספורטס ז"ל
(צילום: פרטי)
ספורטס כעס על קשר החברות בין בתו לבין לבונה, וזה אף התקשר כמה פעמים למשטרה ודיווח על חששו כי סספורטס יפגע בו. לטענת לבונה, סספורטס הגיע לביתו, תקף אותו באמצעות הסכין וגרם לו לשריטה בצווארו. במהלך הקטטה לבונה נפל לקרקע בעוד סספורטס מחזיק את הסכין על צווארו, וחברו, יצחק גארי (31), נחלץ לעזרתו ודחף את סספורטס בכוח.

2 צפייה בגלריה
אופיר סספורטס ז"ל
אופיר סספורטס ז"ל
אופיר סספורטס ז"ל
(צילום: פרטי)

במהלך הקטטה סספורטס איבד את הכרתו ופונה לבית חולים הלל יפה, שם אושפז במצב אנוש. מצבו החמיר והידרדר עד למוות קליני, וכאמור בסוף השבוע האחרון נקבע מותו.
חברי ילדותו בכפר סבא, כמו גם קרובי המשפחה קיבלו בהלם את הבשורה: "הוא היה ילד אוב מאוד. החיוך כל הזמן נסוך על פניו. הוא שיקם את עצמו היטב, הקים משפחה ויצא מכל הבעיות שהיו לו בעבר, הוא התרחק מזה. זו אבידה גדולה. המשפחה עדיין בהלם, כמו כולנו, כואב הלב לראות איך חיים יכולים להגמר בצורה כזאת".
קראו גם:
כזכור, סספורטס היה מעורב בפרשת דודו טופז, בה שלח הבדרן אנשים לפגוע באנשי תקשורת שלטענתו מנעו ממנו להופיע בטלוויזיה. סספורטס תיווך בין טופז לבין תוקפיו של מנכ"ל קשת אבי ניר ובשנת 2010 נגזרו עליו חמש שנות מאסר בשל חלקו בפרשה.