כפר סבא קוברת את מתיה: רון צרפתי בת ה-24 מכפר סבא נהרגה במתקפת החמאס במסיבה הסמוכה לקיבוץ רעים בשבת האחרונה.
3 צפייה בגלריה
רון צרפתי ז"ל
רון צרפתי ז"ל
רון צרפתי ז"ל
(צילום: פרטי)
צרפתי היא בתם של לימור וארז, משפחה מוכרת ואהובה בעיר, בוגרת תיכון הרצוג, קצינה בחיל האוויר שבילתה במסיבה ברעים, נרצחה בשבת האחרונה בקיבוץ במסיבה ברעים.

3 צפייה בגלריה
רון צרפתי ז"ל
רון צרפתי ז"ל
רון צרפתי ז"ל
(צילום: פרטי)

רבים ממכרי המשפחה וחבריה ספדו לרון ברשתות החברתיות. ביניהם גם חברתה הטובה, נהורה מזרחי: "אני לא מאמינה שאני רושמת מילים של פרידה,שהתמונות שלנו יחד ישארו רק למזכרת ואני אשאר לבד. היו לנו תוכניות, את זוכרת? מסיבות, טיולים שבתות נשארו רק הדמעות והן זולגות את מתנה שקיבלתי מהבן שלי נתנאל וברגע נלקחה ונשארתי שבורה הלב ,כבר לא יתאחה יש בו שבר גדול, משאירה אצלך חלק מליבי עד שניפגש עד ששוב אוכל להרגיש את החיבוק העוטף שלך את האהבה הגדולה שלך עד שניפגש האור כבר לא יאיר כמו פעם.

3 צפייה בגלריה
רון צרפתי ז"ל
רון צרפתי ז"ל
רון צרפתי ז"ל
(צילום: פרטי)

ערפל גדול היום, גשם של דמעות , מדינה אפורה, לא מכילה את הכאב הזה, לא יודעת אם אי פעם החוסר שלך יתמלא. רונצ'וק קטנה שלי היינו קשורות בנפש אור חוזר אחת לשניה כשחשבתי שאני פה בשבילך הפכת את הקבלה לנתינה כמה חוכמה הייתה בך איזה דרך עשית בחייך כמה לבבות כבשת איך החיוך המושלם שלך הרחיק את העצבות איך החיבוק שלך נתן אהבה וביטחון ששום רע לא ייכנס בינינו עכשיו הכל נגמר ואני לא יכולה להאמין לסוף הזה.
בחג שמחת תורה רצחו אותך ואיתך רצחו חלק בנשמה שלי חלק בנשמה של הילדים שלי שנתת לכל אחד מהם מקום בטוח ואוהב. אבודים מאתמול בלילה לא מאמינים כואבים בוכים היום באים להיפרד ללוות אותך פעם אחרונה כמו שבאת להיפרד מאיתנו יום רביעי האחרון השארת לכל אחד ואחת מהמשפחה חלק ממך לעולם לא נשכח אוהבת עד השמיים נשמתך צרורה בתוכנו".
קראו גם:
בלחימה נהרגו ונרצחו תושבי השרון: מצטיין הרמטכ"ל רס"ן אוריאל ביבי מכפר סבא, לוחם סיירת מטכ"ל רס"ן סקורי בן ה-33 מרמת השרון, סרן (מיל') רועי נגרי, מפק"ץ בביה"ס ללוט"ר, בן 28, מרעננה, סמל בן רובינשטיין מדריך בלוט"ר, מ"פ ביחידת עוקץ, סרן אריה שלמה צירינג בן 27, מ"פ סרן טל גרושקה בן ה-25 מכפר סבא, לוחם הימ"מ בר סיוון בן ה-33 גיא בזק לוחם גדוד 51 בן ה-19, שניהם מכוכב יאיר צור יגאל. בין הנרצחים גם סמל עדן אלון לוי ז"ל מהישוב נירית וסגן יפתח יעבץ לוחם יחידת הקומנדו מגלן מרמת השרון. כמו כן נרצחו הכדורגלן ליאור אסולין מרעננה, עמית כהן בן ה-25 מהוד השרון, תומר שגב בן ה-30 מהרצליה, מרינה אלמגור בת ה-76 מכפר סבא, יעל רוזמן בת ה-20 מכפר סבא, מאי נעים בת ה-24 מגן חיים ודן אריה מהרצליה.
יהי זכרם ברוך.