פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום כנגד המורה וסאם בשארה (31) מטירה, בגין מספר עבירות של מעשה מגונה בקטין תוך ניצול יחסי תלות ומרות.
1 צפייה בגלריה
הטרדה מינית בכיתה
הטרדה מינית בכיתה
הטרדה מינית בכיתה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביטל פינק, בשארה עבד כמורה למדעים ולפיזיקה בחטיבת ביניים בעיר. במהלך אחד השיעורים, חילק בשארה עבודה אישית לתלמידיו הקטינים ועבר ביניהם על מנת לבדוק את העבודה של כל תלמיד. אז עמד בשארה בסמוך לשולחנו של אחד מתלמידיו, רכן לכיוונו, ותוך שהוא מתקן טעות בעבודתו הכניס את ידו מתחת לשולחן ונגע באיבר מינו של הקטין מעל למכנסיו למשך כמה שניות. לאחר מכן התרחק ממנו, והמשיך לעבור בין התלמידים ולבדוק את העבודה.

באופן זהה, נעמד הנאשם בסמוך לשולחנו של תלמיד נוסף, רכן לכיוונו על מנת לבדוק את עבודתו, ובמקביל הכניס את ידו מתחת לשולחן ונגע באזור מפשעתו של הקטין מעל למכנסיו. לאחר מכן הסיר את ידו, והמשיך לבדוק את העבודה של הקטין. אחר כך ניסה שוב באותה הדרך לשלוח ידו אל מתחת לשולחן ולגעת במפשעתו של הקטין, אך זה הניח את ידיו מעל למפשעתו, ומשכך הסיר הנאשם את ידו מהקטין, שיבח אותו על עבודתו הטובה והמשיך בשיעור.
במקביל לכתב האישום, הוגשה גם בקשה למעצר בשארה עד לתום ההליכים. בדיון שנערך בעניינו, החליט בית המשפט על שחרורו של הנאשם למעצר בית מלא בבית הוריו.