מרוץ כפר סבא נדחה למועד לא ידוע: המרוץ שמתקיים כל שנה במהלך חודש מרץ במהלך ה-30 שנים האחרונות נדחה עקב בעיות תקציב, כך נודע למיינט כפר סבא.
2 צפייה בגלריה
מרוץ כפר סבא ע"ש זיו בלאלי ז"ל
מרוץ כפר סבא ע"ש זיו בלאלי ז"ל
מרוץ כפר סבא ע"ש זיו בלאלי ז"ל
(צילומים: פרטי, דוברות העירייה)
אומנם העירייה לא הודיעה רשמית על דחיית המרוץ, או ביטולו, השנה, אך נודע כי היא מסרה לאביו של זיו בלאלי ז"ל, שעל שמו המרוץ, כי הוא נדחה למועד לא ידוע.
על דבר המרוץ ופרטיו דווקא כן פורסמו פרטים לפני מספר חודשים. על פי ההודעה לפני מספר חודשים, המרוץ ה-32 היה אמור להתקיים בתאריך 16.3.24 . במרוץ היה אמור להיות מסלול של 2.5 ק"מ עממי ישתתפו אלפי ילדים שהקדימו להירשם במאורגן דרך בתי"ס, אליהם הצטרפו ביום הארוע משפחות, קב' מקומות עבודה ומועדוני ספורט שהתארגנו יחד לרוץ.

2 צפייה בגלריה
מרוץ כפר סבא אשתקד
מרוץ כפר סבא אשתקד
מרוץ כפר סבא אשתקד
(צילום: דוברות העירייה)

וכן, מקצה 7.5 ק"מ הליכה ומקצה 10 ק"מ. השנה, לרגל חגיגות 120 שנה לעיר, הייתה אמורה להצטרף אורחת מיוחדת האתלטית האולימפית, מאור טיורי, ילידת העיר המתגוררת בכפר סבא עד היום, שהייתה אמורה להתחרות במקצה התחרותי ל-10 ק"מ. כאמור, המרוץ בוטל לעת זו, והיו כאלו שביקרו את ההחלטה ברשתות החברתיות:
"מרוץ כפר סבא לא מתקיים השנה, למה? אומרים שאין תקציב", כתבו תושבים, "אנחנו דווקא כן רואים אירועים שמתקיימים ושומעים על אירועים קבועים שימשיכו להתקיים מאירועי פורים ועד לאירועי יום העצמאות. משהו מריח כאן לא טוב".

קראו גם:

מקורת יודעי דבר מסרו כי הרקע לדחיית המרוץ נובעת מהיעדר תקציב: "צריך להבין שהעירייה בגלל דחיית הבחירות בשל המלחמה המתנהלת ואי אישור התקציב בשל כך, התנהלה כמו כל העיריות בישראל בתקציב 1/12 על פי שנה שעברה.
"מאז פרוץ המלחמה הדרישות הבטחוניות של הגורמים האמונים על כך של כל אירוע המוני גברו מאוד, והן דורשות תוספת תקציב משמעותית, שבשל היעדר אישור התקציב אינן בנמצא".
מעיריית כפר סבא נמסר: "cדומה לאירועים רבים בארץ, מרוץ כפר סבא שאמור היה להתקיים בחודש מרץ, נדחה בשל שיקולי אבטחה ובשל אירועי המלחמה".