חוסן נפשי בבית הספר: עיריית כפר סבא פיתחה לומדה חדשה שתסייע ליועצות בקרב שכבות ה'-ו' ברחבי העיר לאתר ולהתמודד עם מצבי מצוקה או חרדה בקרב התלמידים. הלומדה הייחודית לכלי חוסן ולאיתור מצבי מצוקה, פותחה ומוטמעת במערכת החינוך העירונית, בהובלת המחלקה לקידום הבריאות ולחוסן עירוני בעיריית כפר סבא ובשיתוף אגף החינוך ומשרד החינוך, המכון הטכנולוגי חולון, השירות הייעוצי והשירות הפסיכולוגי-חינוכי.
2 צפייה בגלריה
איתור מצבי מצוקה
איתור מצבי מצוקה
איתור מצבי מצוקה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>>
הלומדה היא אמצעי טכנולוגי חדש אשר מצטרף למערך הכלים של נשות החינוך בבתי הספר בעיר, לצד שיחות לחיזוק הפן הרגשי והחברתי עם התלמידים. מטרת הפתרון הטכנולוגי הוא לחזק את היכולת של הצוותים המקצועיים באיתור מצבי לחץ בקרב תלמידים, עידוד לשיח ופתיחות מצד התלמידים מול גורמי המקצוע, וכל מבוגר משמעותי אחר בחייהם.
2 צפייה בגלריה
לומדה חדשה
לומדה חדשה
לומדה חדשה
(צילום: עיריית כפר סבא)
סגן ראש העיר, דני הרוש ומחזיק תיק הבריאות: "נגיף הקורונה מלווה בהשלכות רגשיות רבות על ילדינו, ומחייב אותנו להיערכות אחרת ממה שהורגלנו עד כה. אחד מתמורות הנגיף הוא חידוד היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסא שכל כך מאפיינת את המערכת החינוך שלנו. הלומדה הייחודית שפותחה בהובלת המחלקה לקידום הבריאות בעירייה היא עוד הוכחה לכך".