בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בגין תאונת דרכים שאירעה בכביש 531 סמוך לרעננה והרצליה במעורבות 2 כלי רכב פרטיים.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 531
זירת התאונה בכביש 531
זירת התאונה בכביש 531
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
כתוצאה מהתאונה, על פי גורמי רפואה נקבע מותה במקום של נהגת רכב פרטי שזהותה טרם נקבעה. כאמור, בוחני התנועה במרחב שרון הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה.
רוני סלע - ראש סניף מישור החוף באיחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נקבע מותה של הנהגת מאחד מכלי הרכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. נהג הרכב הנוסף שמעורב בתאונה כבן 20 טופל בזירה במצב קל".

2 צפייה בגלריה
רוכב קורקינט חשמלי נפגע מרכב בצומת האיצטדיון
רוכב קורקינט חשמלי נפגע מרכב בצומת האיצטדיון
רוכב קורקינט חשמלי נפגע מרכב
(צילום המחשה: תיעוד מבצעי מד"א)

דוברות מד"א: "אמש בשעה 21:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על ת.ד בין 2 כלי רכב בכביש 531 סמוך להרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 40 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותה".

קראו גם:

ובתוך כך, בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בגין תאונת דרכים שאירעה בכפר סבא עם צאת השבת במעורבות רכב פרטי וקורקינט חשמלי. כתוצאה מהתאונה, על פי גורמי רפואה פונה קטין בן 13 במצב קשה למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.
דוברות מד"א: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על נער רוכב קורקינט שנפגע מרכב בשדרות מנחם בגין בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר נער בן 13 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית".
פראמדיק מד"א ליאור זילברברג סיפר: "הנער שכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".