אלוף תמיר ידעי נכנס לתפקיד מפקד זרוע היבשה, במקומו של אלוף יואל סטריק, שכיהן בתפקיד כשנתיים וחצי. האלוף סטריק עתיד לשמש כעמית מחקר במכון המחקר JINSA.
1 צפייה בגלריה
האלוף תמיר ידעי
האלוף תמיר ידעי
האלוף תמיר ידעי
(צילום: דובר צה"ל)
קראו גם >>>
טקס חילופי המפקדים נערך אתמול (ג'), בבסיס "תל - נוף" (מרום), בנוכחות ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, חברי פורום מטכ"ל, חיילים ומפקדים בזרוע, בני המשפחות ומוזמנים נוספים.
האלוף ידעי אמר בטקס: "אני מקבל עליי את הפיקוד על הזרוע בתחושת שליחות ואחריות, נכון ומוכן לאתגר המנהיגותי והמקצועי של הובלת הזרוע במציאות המורכבת בפניה כולנו ניצבים. אבקש להודות לך הרמטכ"ל, על הבחירה והאמון, אני מודע לגודלה של השעה, מכיר באחריות שהטלת עליי, מבטיח לנהוג בתבונה ובשיקול דעת, ולמדוד את צעדיי בקפידה מתוך הבנת משמעותה ומרכזיותה של היבשה בכל תרחיש אפשרי.
"למפקד הזרוע היוצא, חברי יואל – תמיד ראיתי בך קצין למופת, מקצוען, יסודי וערכי מהטובים הקיימים לנו בצה"ל. אני סבור כי חרף התקופה המאתגרת בה פיקדת על הזרוע, ימים יעידו מה היו רבים הישגיך, וכמה משמעותית הייתה תקופת פיקודך על זרוע היבשה. אני מוקיר תודה על הזכות לפקד על זרוע היבשה, מתוך אמונה גדולה ביכולותה של הזרוע ואנשיה לעמוד איתן בפני כל משימה ואתגר שיזמן לנו העתיד. בטוח כי ביחד נוכל לכל אתגר".