כפר סבא קוברת את מתיה: עיריית כפר סבא מודיעה בצער רב ובכאב גדול על נפילתו של רס"ן אוריאל ביבי, תושב היישוב שלומית, שגדל והתחנך בכפר סבא, בוגר מדרשיית נעם ואשר הוריו מתגוררים בעיר.
2 צפייה בגלריה
רס"ן אוריאל ביבי ז"ל
רס"ן אוריאל ביבי ז"ל
רס"ן אוריאל ביבי ז"ל
(צילום: פרטי)
אוריאל בן ה-30, נשוי ואב לשניים, קצין בחטיבת הצנחנים, מצטיין הרמטכ"ל לשנת 2021, נפל בעת מילוי תפקידו. הלוויתו תתקיים היום (ג׳, 10/10) בשעה 20:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. במהלך הלוויה הצבאית יישמעו מספר מטחי כבוד לזכרו.
אוריאל אהב לשחק כדורסל ובעיקר לטייל עם המשפחה, הוא התנדב במד"א ועשה קורס חובשים לפני הצבא והשתדל לעשות משמרות מדי פעם.

2 צפייה בגלריה
רס"ן אוריאל ביבי ז"ל
רס"ן אוריאל ביבי ז"ל
רס"ן אוריאל ביבי ז"ל
(צילום: פרטי)

חברו עמית דואק ספד לו: "מה לא הייתי נותן עכשיו כדי לראות את החיוך המיוחד שלך עוד פעם. את ההליכה הנחושה, האופיינית רק לך. מה לא הייתי נותן עכשיו רק לראות אותך שוב פותח לי את המשרד בבא"ח, זורק עלי שקית קפה ואומר תעשה תעשה קפה צעיר. מה לא הייתי נותן בשביל עוד נשיקה שלך במצח שלי, כמו פעם. לא מאמין שהלכת, הי"ד".
מתנדבת במד"א שהתנדבה עם אוריאל: "לא מאמינה שגם אתה בקדושי עליון עכשיו... לא מאמינה לאסון הזה. ביבי שלנו!!! לזכר המשמרות הכי מצחיקות בתל באט"ן מד"א כפר סבא. אוריאל ביבי הי"ד. דבר עלינו טובות תחת כסא הכבוד. הלב שלנו שבור".
קראו גם:

בלחימה נהרגו ונרצחו תושבי השרון: לוחם סיירת מטכ"ל רס"ן סקורי בן ה-33 מרמת השרון, סרן (מיל') רועי נגרי, מפק"ץ בביה"ס ללוט"ר, בן 28, מרעננה, סמל בן רובינשטיין מדריך בלוט"ר, מ"פ ביחידת עוקץ, סרן אריה שלמה צירינג בן 27, מ"פ סרן טל גרושקה בן ה-25 מכפר סבא, לוחם הימ"מ בר סיוון בן ה-33 גיא בזק לוחם גדוד 51 בן ה-19, שניהם מכוכב יאיר צור יגאל. בין הנרצחים גם סמל עדן אלון לוי ז"ל מהישוב נירית וסגן יפתח יעבץ לוחם יחידת הקומנדו מגלן מרמת השרון. כמו כן נרצחו הכדורגלן ליאור אסולין מרעננה, עמית כהן בן ה-25 מהוד השרון, תומר שגב בן ה-30 מהרצליה, מרינה אלמגור בת ה-76 מכפר סבא, יעל רוזמן בת ה-20 מכפר סבא, מאי נעים בת ה-24 מגן חיים ודן אריה מהרצליה.

יהי זכרם ברוך.