אתמול (ראשון) הובא לקבורה חזון סמעון ז"ל בן ה-20 מרעננה לאחר שנהרג בתאונת דרכים קטלנית ברחוב הכלנית בליל שישי האחרון. סמעון ז"ל הובא לקבורה לאחר שחבריו ותושבי רעננה נרתמו לגייס כסף לקבור אותו לבקשת הוריו באדמה, ולא בכוכים: "המשפחה הרוסה".
1 צפייה בגלריה
חזון סמעון ז"ל. כל החיים היו לפניו
חזון סמעון ז"ל. כל החיים היו לפניו
חזון סמעון ז"ל. כל החיים היו לפניו
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
כזכור, התאונה הקטלנית אירעה בפינת הרחובות עקיבא והכלנית. המשטרה עיכבה את נהגת הרכב, תושבת רעננה. במקביל פתחו בוחני התנועה של מרחב שרון בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקשה.
ממד"א נמסר: "ביום שישי בשעה 18:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב עקיבא פינת הכלנית ברעננה. הפצוע, צעיר בן 20, פונה למרכז הרפואי מאיר במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה ולאחר מכן מת מפצעיו".
פראמדיק מד"א יונס חאג' יחיא סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים. במהלך הפינוי מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה. כאמור למרבה הצער, נאלצו הרופאים במאיר לקבוע את מותו".
עם דבר מותו של חזון ז"ל החלו חבריו להתגייס לסיוע למשפחה בשעתם הקשה: "לצערנו איבדנו את חברינו חזון בתאונת דרכים ביום שישי ברעננה,", כתב חברו הדר סויסה ברשתות החברתיות, "חזון שלנו הגיע ממשפחה דתית ובשביל הכבוד האחרון שאפשר לתת לחזון מכולנו זה להיקבר באדמה ולא בכוכים. אנחנו צריכים לגייס סכום בסה״כ 12,000 שקל, כל שקל יתקבל בברכה גם לעילוי נשמת חזון שלנו וגם בשביל השקט הנפשי של המשפחה. במידה ויהיה יותר כסף ממה שנדרש נשתמש בו לצרכי המצבה והדברים הנדרשים לסעודת מצווה והשבעה. מודים לכם מקרב לב המשפחה והחברים הקרובים".
כאמור, בתוך זמן קצר גויס הכסף במלואו. סויסה: "אני רוצה להגיד תודה רבה על כל העזרה התמיכה והנתינה שכולכם התגייסתם בשביל חזון ומשפחתו. מחמם את הלב לראות את התרומות העזרה התמיכה והאהבת חינם הענקית. בזכותכם חזון ז״ל ניקבר בכבוד באדמה. תודה על כל שקל שניתרם ותודה למי שעוד ממשיך לתרום למען המצבה ועליות השבעה והסעודה".
לתרומות ביט או פייבוקס:*0549806776*