האופניים של יוסי: יוסי גלילי מהוד השרון, רוכב אופניים מושבע, החליט לרתום תושבים ולאסוף אופניים לילדי העוטף: "עבורי אופניים הם חופש ואושר".
2 צפייה בגלריה
יוסי גלילי וזוגות האופניים לילדי העוטף
יוסי גלילי וזוגות האופניים לילדי העוטף
יוסי גלילי וזוגות האופניים לילדי העוטף
(צילומים: פרטי)
הפעילה החברתית נירית סוקול משתפת: "יוסי גלילי הוא איש מיוחד, צנוע , עניו. כשהחלה המלחמה הוא חיפש איך לתרום את חלקו (חוץ מלסייע בתליית מאות בלונים צהובים ותמונות חטופים ברחבי העיר) הוא התחיל מיזם צנוע שקרא לו: 'אופניים לחיים' - מיזם שמחבר בין ילדים וקצת רגעים של שכחה מהתופת שחוו, גם למשפחות שנעקרו מבתיהם ומתארחות בהוד השרון והסביבה. הוא מספק להם אופניים הנמסרות מתושבים באזור.

2 צפייה בגלריה
האופניים של יוסי
האופניים של יוסי
האופניים של יוסי
(צילום: פרטי)

יוסי מספר: "לא דימיינתי איזה אימפקט שיהיה לזה לילדים, המדריכה שמלווה את המשפחות המתארחות במוסינזון סיפרה לי שהילדים כל היום על האופניים וזה נותן להם תחושה של עצמאות וחופש ואפילו יש כאן קטנטנים שלומדים בזכות זה לרכוב בלי גלגלי עזר. עד כה הועברו עשרות זוגות אופניים, לו רק יכולתי להעביר לכם את החיבוקים שאני מקבל מהילדים שקיבלו אופניים ואת השמחה שלהם. זה פרייסלס ולא פחות משמחת הילדים, זאת תחושת המשפחות שרואים אותן".
יוסי: "בשבילי, אופניים הם חופש, ריחוף מעל, עצמאות, חיבור לחברים, אושר וכמה שאני שמח לאפשר את זה לילדים האלה בזכות הירתמות של שכניי. בזכות הפיילוט המוצלח הזה, אנסה להרחיב את מעגל המשפחות והתורמים, אל מחוץ לגבולות העיר".

קראו גם:

כדי שזה יקרה יוסי זקוק לסיוע בכל עבודת החסד המופלאה הזו לסיוע בחיבור בין המשפחות המוסרות לילדים, כ-2 צוותים, שני מתנדבים בכל צוות עם רכב סטיישן שאפשר להעביר בו כשני זוגות אופני ילדים והכי חשוב: עוד תרומות של זוגות אופניים. ליצירת קשר לתרונות אפשר לפנות אליו בפייסבוק הפרטי: Yossi Galili.